Chapter 7.4 - Liam Payne
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Dingen die ik even ga zeggen over dit hoofdstuk:
7 jaar geleden-Zayn is grappig als hij dronken is.
-Zayn is lief als hij dronken is.
-Zayn is schattig als hij zijn gevoelens verteld.
-Liam is super lief.
-Ik heb de slappe lach gekregen. Lol
-Vind dit stuk geweldig.
Wauw.
1 decennium geledenWat heb je dit weer geweldig geschreven, grootmoeder
Ik ben echt heel erg trots op je!
Gelukkig kan ik nu nog een stukje lezen, vandaar deze korte en onnuttige reactie.
GEWELDIG <3<3<3
x
K ben verlieft op deze storie! Echt gewoon nie normaal! Liam is te lief, Zayn is wel oké, Harry is cool, Niall te wanhopig en Louis... laat ik het hier maar op houden .
1 decennium geledenMaar waar haal je in GODSNAAM al deze inspiratie en ideeën vandaan?! Snel verder PLZZ?!
TE geweldig verhaal ;o
1 decennium geledenHzhahaha een meisje gaf me 15 pond om hem uit te trekken, daarna nie meer terug gezien hahahaha geniaal
1 decennium geledenEn liam is zo'n schatje!!!
Even over je verhaal, FANTASTISCH!!! ik vind jouw schrijfstijl zo fijn om te lezen, en hoe kan jij dit allemaal verzinnen, ik bedoel maar..waar haal je de inspiratie vandaan?!
Ik weet dat ik pas later abo ben geworden, maar ik heb serieus de hele nacht niet geslapen omdat ik jouw verhaal MOEST en ZOU uitlezen voor mn wekker ging!
Serieus meid, mijn complimenten voor dit verhaal!!! Dit is echt mijn favoriete verhaal op quizlet
Ga zo door he
Xxx