yawww peeps,
eindelijk weer een stukje voor jullie!
ja ik weet het het duurde lang=( maar mijn inspiratie is tijdelijk op zeg maar en ja dit stukje is dus ook best wel saai maar we moeten even verder in het verhaal en dan komt het wel weer!

nouja alsnog veel leesplezier!

en oja OMG NOG 4 DAGEN DAN MAINTOUR :D

oke dat was het wel hahaha
ciaooo xo'Anne

Als we allemaal gegeten hebben en aan het opruimen hoor ik opeens mijn mobiel over gaan, wie zou dat zijn? Owen geeft mijn mobiel aan en ik neem op en hoor dat het een vrolijke Mila is en ojaa je raadt al wat ze vraagt, “en wie is de leukste?” ik zucht diep en zeg een beetje geïrriteerd "ik ga dat nu toch niet zeggen als ze naast me staan", “dan loop je toch even weg?” zegt ze lachend en ik zucht nog een keer, “nee-heee, thuis” zeg ik en ik hoor Mila grinniken “oke, oke dan, maar ik wil wel elk detail horen als je thuis bent!!!” ik knik maar heb dan door dat ze dat niet kan zien dus zeg nog snel “jaja ik beloof het doeiii kus” en hang dan op. Ik draai me om en zie de jongens me allemaal vragend aankijken, ik kijk een beetje bang terug totdat Rein de stilte verbreekt. “wie was dat??” vraagt hij nieuwsgierig, “dat is voor jou een vraag, voor mij een weet” antwoord ik geheimzinnig en ik zie ze teleurstellend kijken, “maar, maar het ging over ons dus hebben wij het recht om het te weten..” zegt Rein dan en trekt een pruillipje. Owen, Nils en Daan knikken en ik begin te lachen, “ik vind het wel leuk dat jullie het zo graag willen weten haha, wat nou als jullie niet willen weten waar ik het over had met degene aan de telefoon?” volgens mij snappen ze allemaal niet helemaal wat ik bedoel, want hun gezichten stralen echt vraagtekens uit en ze zijn alle 4 diep aan het nadenken over wat ik zei aan hun gezichten te zien. Ik maak gebruik van dit moment en ren snel naar boven om me aan te gaan kleden en mijn make up te gaan doen. Niet veel later hoor ik ze allemaal achter me aan rennen dus ik pak snel mijn spullen en sluit mezelf op in de badkamer. “HEY” hoor ik ze alle 4 roepen, “ja sorry jongens jullie waren zo aan het dromen” zeg ik lachend. “en dan denk jij dat je zomaar ertussen uit mag sneaken?” vraagt Daan lichtelijk beledigd, “ja eigenlijk wel” zeg ik vrolijk en ik kom niet meer bij van het lachen ondertussen. “nouja zeg…” hoor ik ze zuchten en dan lopen ze allemaal weg. Ik doe mijn kleren aan en maak mezelf op. Als ik helemaal klaar ben loop ik vrolijk de badkamer uit en roep snel “JULLIE KUNNEN”. Daan, Nils en Owen komen aanlopen en ik loop door richting de kamer van Owen. “wil je nog de badkamer in?” vraag ik lachend aan Rein, “o, uhh, JA” zegt hij en hij schudt eventjes zijn hoofd, waar zat hij met z’n gedachten? Snel staat Rein ook op en loopt richting de badkamer. Oke dan?

Reageer (2)

  • MS123456

    Snel verder! Xxxx

    1 decennium geleden
  • xSuzannne

    Ahw cute.
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen