Foto bij 14:  The rest - Sasuke is kidnapped

14:De rustpauze - Sasuke is gekidnapt

Robber hideout : Struikrover hideout

Hotel op de weg naar Oto

Sasuke en Suigetsu hadden een kamer gehuurd in een hotel. 'Waar was je nu eigenlijk?' vroeg Suigetsu tijdens het eten. 'Dat zei ik toch ; het gaat je niets aan!' zei Sasuke chagrijnig. 'Wat je daar ook bent tegen gekomen het heeft je humeur wel goed verpest.' zei Suigetsu en hij begon aan zijn rijst. 'Waar gaan we morgen heen?' vroeg Suigetsu na een korte stilte. 'We gaan naar the forest of death trees. Ik heb daar met iemand afgesproken.' zei Sasuke die eindelijk was afgekoeld. 'Leuk! Maar wie als ik vragen mag?' vroeg Suigetsu en hij krabde op zijn hoofd met zijn eetstokje. 'Dat vertel ik nog niet.' zei Sasuke met een koele stom. 'Oké ,' zei Suigetsu schouderophalend en at zijn rijst snel op. Hij stond op van de tafel en wandelde naar de kamer. 'De forest of death trees is nog ver dus ga ik maar vroeg slapen, jij ook?' vroeg hij. 'Nee ik moet nog ... iets doen. Ik ben nog druk bezig.' zei hij en net op dat moment werd de muur achter Sasuke doorboord door een ijzeren hand en werd hij mee getrokken. 'Héél druk zo te zien.' zei Suigetsu verbaasd. Hij wouw net zijn zwaard pakken en in de aanval gaan maar toen werd er een rook bom naar binnen gegooid. 'Kuch ...Sasuke!' riep hij nog maar toen de rook optrok was er geen spoor van Sasuke of de ijzeren klauw.

Robber hideout

Sasuke werd wakker hij was vast gebonden met zijn handen op zijn rug. 'O kijk wie er wakker geworden is onze kleine struikrover.' lachten ze. Struikrover? dacht Sasuke , ze wisten dus niet dat hij een ninja was en dat kon in zijn voordeel werken. 'Ja je bent toch de grote baas he , van de Konoha struikrovers. we hebben je overal gezocht nooit gedacht dat je rustig in een hotel zou zitten.' zei een andere bewaker. Sasuke bleef zwijgen. 'O is de grote baas zijn tong verloren?' vroeg de andere weer al lachend. Sasuke probeerde zijn handen los te maken. 'Wat? Zoek je deze , nee die hebben we meteen afgepakt. Je verwacht toch een groter zwaard voor een leider he. 'zei de tweede bewaker die Sasuke's zwaard vasthield. 'Maak zijn handen maar los zonder zwaard is die niets.' beval de tweede aan de eerste bewaker en hij deed het. 'Dank je wel .' zei Sasuke met een grijns en hij begon traag met zegels te maken. 'Haha ! Kijk eens die gast denkt dat hij een ninja is met zijn schattige kleine zegeltjes. ' spotte de eerste. 'Ha ! Wat een sukkel.' lachte de tweede weer. 'Hm.' zei Sasuke. 'Vuurstijl : vuurbal jutsu!' riep hij en de bewakers gingen in rook op. Omdat ze het niet verwacht hadden hadden ze niet eens de kans gekregen om te roepen. 'Het duurt nog wel even voor het hier krioelt van de bewakers. snel voort maken dus.' zei Sasuke tegen zichzelf en hij wandelde de deur uit. Met twee hoopjes as achter zich die nog lagen na te smeulen.

Reageer (2)

  • Luckey

    lekker sasuke xD'
    snel verder please

    1 decennium geleden
  • RedCloud

    Sweet,
    Can't wait for next

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen