joooo mensjes vinden jullei ons verhaal nog leuk ? plzz leave a comment below or rape that kudo putton :P *puppyeyes* xxxx
chapter twenty six alweer en ja alweer geen foto haha mijn laptop is gewoon nog steeds kapot :( en euhm ik zit nu op school ghehe maar ik heb al vooruitgeschreven tot 34 dus en heb nog bakken met inspiratie zeg maar <3

Brooklyn M'Carter POV

Morgan loopt voor mij uit naar de lantaarnpaal voor school , ik kijk nieuwsgierig om me heen of ik iemand zie die hier iets mee te maken kan hebben maar ik kan niemand verzinnen behalve Morgan zelf maar anders had ze me er zelf niet heen gebracht .
Morgan komt voor me staan '' Je moet de gele briefjes volgen er staat rode tekst op en die moet je lezen !'' zegt ze en daarna loopt ze weg teriwjl ik verdoofd knik en het eerste brief je volg waar een pijltje op staat en onderaan een B en een lieve tekst op het volgende briefje staat weer een pijltje en met onderaan een R.
Hoezo een B en een R , Ik zie het wel .
Op het volgende briefje staat een O , bro oke ik kan er nog niet echt iets van maken op het volgende staat ' no words can describe my love for you ' .
Ik bloos bij de gedachte dat iemand dat voor mij heeft gedaan ,
Als ik alle briefjes af heb gewerkt kom ik uit bij een meer met een rood geruit kleed ernaast en een mandje zo'n typisch picknick mandje ik laat een vertederde
'N'aahw ' uit mijn mond komen als ik Lou zie verschijnen achter een boom .
Ik bloos als hij mij meeneemt naar het kleed en me neer laat zitten terwijl hij tegenover mij gaat zitten , ik kijk hem aan terwijl hij probeert uit zijn woorden te komen , hij is heel erg zenuwachtig dat hij niet eens doorheeft dat ik naar hem kijk , ik leg mijn hand onzeker op die van hem en blijkbaar helpt het hem want al snel is hij begonnen met praten '' Brooklyn ik vindt je leuk als in meer dan vrienden , ik denk dat ik verliefd ben op je '' zegt hij terwijl zijn wangen rood kleuren , en voor ik het weet heb ik mijn lippen op die van hem gedrukt , Lou reageert verbaasd maar zoent dan wel terug , ik voel hoe zijn tong tegen mijn lippen tikken en ik open gewillig mijn mond zijn tong speelt een liefdesspel met dat van mij mijn handen maken zijn haar warrig , opeens zie ik allemaal fltsen en Louis draait zijn hoofd om te kijken maar duwt mijn gezicht in zijn nek zodat ze mijn gezicht niet zien .

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen