Een nieuwe vriendschap.
Hoofdstuk 3:
Vandaag zou er iets belangrijks gebeuren, Lois zou naar het meisje van het ongeluk gaan. Samen met Inge,want alleen durfde ze niet.
Lois kwam voldaan terug van haar afspraak met Liza, het meisje van het krantenartikel. Het ging heel goed vond ze, ze hadden veel gepraat. In het begin vooral over het ongeluk,en over Lois en Liza zelf,maar toen ze over andere dingen gingen praten,ging het beter. Het leek zelfs alsof ze al jaren bevriend waren. Ze hadden afgesproken om deze week nog een keer met z’n drieën gaan zwemmen. Niet dat je het echt zwemmen kon noemen vond Lois, maar in de buurt was een zwembad,wat niet diep was,maar met warm water. Dat was schijnbaar heel fijn. Inge zou mee gaan om Lois en Liza te helpen. Ze zag er eigenlijk best tegenop….
Zometeen zou Lois de uitslag krijgen,ze was ontzettend zenuwachtig, ook de moeder van Lois was vanuit haar werk gekomen. Ondanks de bezorgdheid,was Lois blij dat ze er was,ze had haar nodig. Als de uitslag goed zou zijn, mocht Lois al beginnen aan de revalidatie, maar als de uitslag slecht was,moest ze nog wachten en allerlei onderzoeken ondergaan. Lois hoopte vurig dat alles weer goed zou komen.
Er zijn nog geen reacties.