Foto bij gevaar

Xjoelley als Esme

De stilte wil ik het liefst onderbreken. Ik kijk Jayden aan en zie dat ik er niet onderuit kan komen, toch probeer ik het. "Waar heb je het over?" Ik hoor een zucht en Jayden zegt ; die jongens waarom zijn die naar jou op zoek Esme je kan me vertrouwen echt. Ja maar wil ik zeggen en zucht. Vind je het heel erg dat ik het daar niet over wil hebben. Het zijn maar een paar jongens van mijn oude buurt en school niks bijzonders. Jayden kijkt me aan ik zie dat hij me niet gelooft maar ach. Hij zegt met moeite oke dan. Ik zie dat hij het er niet mee eens is. Maar ik ben hem voor wil je wat te drinken? Uhm ja zegt Jayden. Kom dan gaan we naar beneden. Oke. We lopen naar beneden en ik zie dat Jayden verbaast naar alles kijkt. Ik zeg dan ook. Mijn vader is rijk.. dus tja. Jayden lacht verbaast. En kijkt me aan. We lopen naar beneden. Mijn moeder zie ik lachen ik kijk mijn moeder boos aan. En ze knikt oke. Ze loopt naar achter. Ik vraag aan Jayden wat wil je drinken?? Wat heb je vraagt Jayden. Ik lach en zeg noem maar iets dan zeg ik wel of we het hebben. Doe maar sinas. Oke , dat hebben we n.... wel. Jayden begint te lachen en ik ook. Mijn moeder kijkt heel de tijd toe. Totdat ze zegt Esme vergeet jij niet iets? O, ja Jayden ik moet vanavond optreden. Kom jij ook kijken? Mag dat mama? Ja tuurlijk als Jayden wil. Ik kijk mijn moeder dankbaar aan. En Jayden zegt meteen ja. Ik lach meteen. Ik ren naar boven en pak al mijn spullen. Ik trek mijn leukste jurk aan doe mijn haren netjes en mooi. En loop naar beneden Jayden kijkt verbaast. En mijn moeder lacht. We stappen in de auto en rijden naar area 3. Daar treedt ik vanavond op. Jayden zie ik zijn ogen uitkijken. En ik loop naar een duur met "Esme" ik loop naar binnen en Jayden en mijn moeder lopen mee. Mam waar is pap? Die komt zo meis. Ik lach mijn dag is compleet. Jayden en mijn vader. Ik oefen wat me t mijn nummers en ga achter de piano zitten ik speel wat en zing erbij. Mee komt mijn vader binnen lopen en zegt Esme je word met de dag betet ik lach en kijk Jayden aan. Ik zie dat hij verbaast is en lacht naar mij. Mijn vader ziet hem staan en vraagt. Hoi jongenman en ben jij de vriend van Esme. Mee voel ik dat ik rood word en speel verder op de piano en begin te zingen. Totdat er een man binnen komt en zegt "Esme kom je" ik lach en iedereen loopt verder achtrr mij aan. We lopen door een Grote gang en ik zie Jayden stoppen bij meerdere foto's. Ben jij dit allemaal? Ik bloos en zeg ja.. ik zing al vanaf ik kan praten. Jayden lacht. Mijn vader ziet het dat wr allebei blozen en zegt kom tortelduifjes doorlopen Esme je moet zo op. Ik lach en we lopen door mee word ik geroepen. Ik loop op, en hoor gejuich. Ik zie Jayden kijken hij is blij en geniet ervan dat zie ik nu al. Als ik mijn nummer heb aangekondigt ga ik zingen. Ik weet dat ik heel de avond vol moet maken. Dus strakjes met de piano en een liedje met de gitaar en nog een paar liedjes zo. Ik zing en zing. Alles loopt goed. Totdat er iemand indringt in de zaal ik word meteen het podium af gehaald. Ik weet niet wat er gebeurt. Jayden en mijn ouders zijn duidelijk geschrokken. We worden ongeveer tien minuten weg gehaald. Em toen werd ik geroepen ik mog weer op als ik wilde. Ik wilde dat. Ik kroop achter de piano en begon weer, alsof er niks is gebeurt. Ik zie niks meer en ga helemaal op in het zingen. Ik zie dat Jayden heel blij kijkt. En ik begin te lachen. ik krijg pauzen. ik loop naar achteren. mijn vader begint te lachen en zegt wauw Esme dat was supper! ik lach en spring achter op zijn rug. hij draagt me naar mijn kamer. en Jayden kijkt me aan en zegt Esme wauw wat ben jij goed! wat ben ik blij dat ik hier mag zijn. ik moet weer op en vol trots zing ik mijn nummers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen