Foto bij waarschuwing. wil je dit alsjeblieft lezen. dit kan saai zijn. maar toch? dankjewel :)

dankje voor het lezen :)

dus. mijn verhaal zal redelijk veel bevatten over zelfbeschadiging, alchohol mis/gebruik, drugs en pillen gebruik en er zullen gruwelijke dingen gebeuren. ik wil niet dat ik je op ideeën zet of je laat blijken dat wat in mijn verhaal de juiste manier is. verdriet kan diepen zitten en mensen kunnen je nog dieper duwen. hun opmerkingen of daden kunnen inderdaad meer pijn doen dan een mes over je pols trekken maar daarom is het echt niet juist. als je je aangesproken voelt of ook maar iets wil zeggen alsjeblieft praat er met iemand over. je kan me altijd een privebericht sturen. of me [url=(http://music-hobbit.tumblr.com/ask)]hier[/url]contacteren.

ook wil ik zeggen dat ik niet zonder reden dit verhaal schrijf. soms is het de enige uitweg. en dat kan ik niet aanzien. mensen die zichzelf pijn doen om de pijn die andere hen aandoen te vergeten. daarom ook wil ik er zijn voor iedereen. Ik weet dat zeggen om het te stoppen geen optie is. maar ik kan met jullie praten. ik kan luisteren.

ook wil ik zeggen dat als u gevoelig bent ik je aanraad dit niet te lezen.


de verhaallijn is door mij bedacht. en om eerlijk met jullie te zijn is het verhaal non-happy ending. ik zag gruwelijke dingen beschrijven

dankje voor je aandacht

[url=(http://www.quizlet.nl/users/Justined98/)]justined98[/url]

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen