Foto bij Chapter Twentyfive

Made by: Noa

Morgan Carter

'Ik moet gaan.'Mompel ik tegen Harry.Hij kijkt me terleurgesteld aan.En vraagt met eej pruillipje:'Waarom?'Langzam sta ik op.'Omdat ik voor vanavond nog wat moet doen.'Is mijn simpele antwoord.Harry staat ook op en gaat voor me staan.We geven elkaar nog een lange zoen,en dan loopt hij mee naar het fietsenhok op school.Daar pak ik mijn fiets en fiets naar mijn en Brook's appartement.Ik pak de sleutel en steek in het slot en maak de open.Eenmaal binnen pak ik mijn akoestiche gitaar en speel Just Give Me A Reason van P!nk.'Right from the start.You were a thief you stole my heart.And I your willing victim.I let you see the parts of me.That weren't all that pretty.And with every touch you fixed them.Now you've been talking in your sleep.Things you never say to me.Tell me that you've had enough.Of our love, our love.'Zing ik.Het refrein zing ik samen met Brook.Brook zing het stuk van Nate Ruess,samen weer het refrein.En met de brug doe ik de stukjes van P!nk en Brook van Nate.En dan weer samen het refrein.Ik vind het best spannend.Nog steeds weet ik niet welk jurkje ik aan moet doen.Ik twijfel tussen,een zwarte van kant en een zwarte die tot mijn kniëen is met een lage rug en lange mouwen.Zowiezo doe ik mijn zwarte laarsjes aan met een hak eronder.Die zijn gewoon zo mooi!Met een zucht leg ik mijn gitaar weg.Het zal nog heel lang duren tot Brook thuis kwam.Dan maar alvast douche.Ik ren naar boven,en pak schone lingerie,ik spring(Niet leterlijk)onder de douche.De warme stralen,stromen over mijn lichaam.Als ik een kwartier heb gedoucht,doe ik de douche uit en doe mijn lingerie aan.Ook pak ik mijn hoodie van:'I Love Music' en een spijkerbroek.Dat doe ik aan en ik loop naar beneden.Beneden maak ik een pizza warm in de over,en eet die op.Lekker makkelijk toch?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen