Foto bij In your arms, I feel save [011]

Geschrokken door zijn woorden kijk ik hem aan. Ik pak zijn handen dit keer met mijn twee handen vast en verstrengel onze vingers. 'Louis, dat is niet waar. Wie heeft je dat wijs gemaakt?' Normaal ben ik nooit aggresief maar als ik de gene tegen zou komen die hem dit aan gedaan heeft weet ik niet hoe het af zou lopen. Eventjes bijt ik op mijn onderlip. Louis laat zijn hoofdje hangen. 'B-baasje..' Fluistert hij zachtjes. 'Kom is.' Voorzichtig trek ik Louis tegen me aan. Mijn armen sla ik om zijn magere lichaampje heen en trek hem zonder pardon op zijn schoot. 'Louis, denkt zoiets nooit meer. Je bent een geweldige, lieve jongen. Het maakt ons niet uit dat je een hybrid bent.' Hij verbergt zijn hoofd in mijn hals. Ik voel zachtjes druppels op mijn huid vallen. Even slik ik. Ik wil niet dat deze lieve jongen aan het huilen is. Hij verdient het niet om zich zo te voelen. Ik streel met mijn handen door zijn haar, uitkijkend voor zijn oren. 'Niet huilen, Lou..' Fluister ik en wieg hem zachtjes heen en weer.

Louis William Tomlinson pov

Langzaam word ik weer rustig. Voorzichtig til ik mijn hoofd op uit Harry's nek die helemaal nat is, inclusief een klein gedeelte van zijn shirt. 'S-s-orry,' fluister ik zachtjes. Harry schud zijn hoofd. 'Niet zeggen Lou, dat is nergens voor nodig. Voorzichtig veegt hij mijn tranen weg met zijn duimen. Verlegen glimlach ik naar hem. 'H-harry is l-lief...' Mijn wangen kleuren lichtjes roze. Hij is de eerste die me het gevoel geeft alsof ik wat waard ben, alsof het niet uit maakt dat ik een hybrid ben. 'Louis is ook heel lief,' antwoord Harry. Mijn wangen worden zo mogelijk nog roder. Verlegen verberg ik mijn rode wangen met mijn handen terwijl mijn oortjes vrolijk heen en weer wiebelen. Ergens ben ik best blij dat ik ze niet meer hoef te verbergen. 'Awh,' mompelt Harry verlegen. Ik kijk naar hem terwijl hij voorzichtig een plukje haar uit mijn gezicht streelt. Een zachte gaap verlaat mijn mond. 'Sorry, dat ik je net wakker maakte.' Verontschuldigt Harry zich. 'Maakt niet uit.' Antwoord ik zachtjes en wrijf eventjes in mijn ogen. 'Kom,' Harry legt me voorzichtig terug in bed. Ik trol me op terwijl hij me toe dekt. 'B-bl-ijf j-je b-bij me?' Vraag ik verlegen. Harry knikt eventjes, 'natuurlijk.' Hij kruipt naast me. Als een koalabeertje kruip ik tegen hem aan, wat iets moeilijker gaat door de deken. Harry heeft het door en legt de deken ook over hem heen. Rustig leg ik mijn handen tegen zijn borst en sluit mijn ogen. Zelfs mijn been leg ik over de zijne. Gewoon om te genieten van zijn aandacht. Als ik een vinger tegen een van mijn oortjes voel sper ik mijn ogen open. Harry kijkt me onschuldig aan. 'Ze zijn mooi,' zegt hij lief. Verlegen sla ik mijn ogen neer en verberg mijn hoofd in zijn hals. 'D-d-dankje,' zeg ik zachtjes. Zijn vingers kriebelen achter mijn oortjes. Automatisch begin ik te spinnen. Dit voelt fijn. Het voelt sowieso fijn om bij Harry te zijn. Hij is zo lief en beschermend. Langzaam ontspan ik me steeds meer waardoor ik ook harder begin te spinnen. Ik gaap nog een keer en sluit dan mijn ogen. Genietend van zijn aanrakingen val ik langzaam in slaap.

Reageer (5)

  • Salute

    Awh dit is zo lief!!
    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Aaaaaw, soooc cute

    1 decennium geleden
  • SocialCxsualty

    AAAwwhhhh
    weet jij wat je me aandoet
    dit is zo schattig omg (H)

    1 decennium geleden
  • Janeee

    Asdfghjkl so cute ^^

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Weetje hoe lief dit is <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen