003
Lyn word aan haar haren op de grond gegooid. Hij slaat haar recht in het gezicht, ik hoor Leanne gillen. Nu is het genoeg, ik spring van de tafel af en vlieg die jongen aan en begin hem te slaan en te schoppen. Het is een nu dus een groot gevecht. Als ik voel dat iemand me aan mijn arm naar achter trekt. Die jongen vliegt nu op mij af en slaat mij recht in het gezicht. Mijn lip begint te bloeden, ik sla nu ook in zijn gezicht en hij krijgt een bloed neus. Als ik nar achter word getrokken door meneer Van Laar onze gymleraar. Zie ik dat Lynn een ambulance in gereden word. Ik word door meneer van Laar naar de kamer van de Directeur geduwd. Hij klopt op de deur en zet mij op een stoel tegen over de directeur. Daarna loopt hij weer weg, 'Zo Rein vertel mij maar eens waarom je met Dylan begon te vechten!' Ik kijk de directeur aan. 'Hij valt Lynn vaker lastig omdat ze het met hem uitmaakte, en dit ging voor mij te ver!' 'En wie is Lynn?' 'Lynnquenda' 'Ooh zij, Rein we hebben dit wel tegen je ouders moeten zeggen. Maar Leanne staat buiten op je te wachten en dan kan je naar het ziekenhuis om jezelf te controleren en om bij Lynnquenda te kijken' 'dank u wel meneer!' Ik geef de directeur een hand en loop de kamer uit. Dylan wil weer opstaan en achter mij aan rennen maar de leraar die naast hem zit houd hem tegen. Ik loop naar buiten en zie daar Leanne staan, ik stap op mijn fiets en Leanne springt achterop. Na 15 minuten fietsen zijn we bij het ziekenhuis aan gekomen. Ik zet mijn fiets in de stalling en loop samen met Leanne naar binnen. Gelijk komt er een dokter op mij afgerend, en neemt mij mee een kamer in. Nu heb ik pas door dat mijn lip en wang nog bloeden. De dokter maakt het schoon en maakt een hechting in mijn wang. Als ik hem een hand geeft en weg loop trekt hij me terug, 'Rein je moet nog even met mij mee lopen' 'Meneer mag een vriendin van mij dan wel mee?' 'Tuurlijk Rein' we lopen de kamer uit en ik wenk nar Leanne dat ze mee moet komen. Leanne staat op en loopt naast mij mee naar een kamer. 'Rein we gaan even een foto van je hand maken' ik kijk naar mijn hand en zie dat die heel erg bloed. Ik ga op een stoel zitten en leg mijn hand op een plaat. Na 2 minuutjes zijn de foto's genomen. 'Rein over 30 minuten is de uitslag er!' 'Oke meneer!' en kunnen Leanne en ik gaan. 'Meneer mag ik nog wat vragen?' Vraagt Leanne. 'Uhm tuurlijk!' 'Weet u misschien waar Lynnquenda ligt?' 'Dat kunnen jullie wel bij de receptie vragen' 'oké dank u wel meneer'
Samen lopen we naar de receptie. 'Hallo kan ik jullie misschien ergens mee helpen?' 'Ja! Weetu waar Lynnquenda ligt?' 'Ja in kamer 10' 'oké dank u wel' Leanne loopt gelijk richting de kamer van Lynnquenda. Als
Ik de deur open trek en daar aan tref..........
Reageer (2)
WHAAAA, snel verder !
1 decennium geledenAbo erbij
Verder jij xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx love your story
1 decennium geleden