Foto bij Draak Arok

Ryne werd wakker is de vleugels van arok . Ze keek naar haar haar . Rood ? Arok werd er door wakker . Meiske zijt gij da .
Ja waarom heb ik rood haar . Merkus heeft het nooit gehad . Merkus is niet mijn echte ruiter de uitverkorenen om met mij verbonden te zijn . Jou bloed lijn is de uitverkorenen . Arok boog . AROK ! We moeten echt verder . Ze maakte zich klaar om verder te gaan . Ryne ging op de rug van arok zitten en gingen verder . Ze zag eindelijk het zonlicht weer . Ah eindelijk zon licht . Ja wat moet ik zeggen ik zit al maar dan 50 jaar daar is die donkere kamer ! Arok sloeg zijn vleugels open . Ryne voelde de wind door haar rode haren wreven . Een luide knal lijden hen af . ZOEF . Net naast arok en ryne vloog vuur . Ryne keek naar boven en zag de ridder . Malfidor ! .
Wie is dat . Die ruiter of de feniks draak . Dat is die ridder . Hij werkt samen met jasaad . Wie is die jasaad ? Leg ik later uit .
Arok vloog recht naar beneden een vuur vlaag volgde hun naar onder. Ryne wist niet wat er was aan het gebeuren . Ze stonden ook in oog . De feniks maakte rare geluiden . Malfidor ! Arok !
Lang geleden mijn vriend ! Niet lang genoeg ! Oooh arok . Dat kwest me echt waar ! Mij kwest het dat ik je terug zie . Echt arok ! Doe dan je ogen dicht . Zeer fijne koffie klest maar euh arok hij is mijn vriend niet ! Meiske geloof mij mijne ook ni ! Ow !!! Feniks val arok aaan nuuuuu !!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen