Hoofdstuk 1: De man
Ryne bleef niet bij de pakken zitten en gaat die spullen zoeken .maar de ridder was er eerder hij stond al aan de deur. Ryne wist niet wat ze moest doen . Tot dat de ridder naar het dorp ging met een bende ooglog praters . Ryne liep zo snel mogelijk . Naar binnen . Tot ze een teken op de deur zag . Dat teken herkende ze van haar kindertijd . Maar ze ging verder . Tot ze de deur wou openen . De deur is op slot . Ze besloot de deur in te stampen . Ze stamte op haar harste een flist vloog ze weg van de deur . De deur was beschermt . Ze wist niet hoe ze naar binne moest . Ze keek terug naar het teken . Ze zag dingen van vroeger en ze herkende het teken van vroeger . Haar vader had een dag boek . Waar leuke herinneringen in stonde . Ryne wist meteen hoe de deur open moest . Ze sloot haar ogen en dacht aan dillen . Alles draaide en ze voelden alsof ze vloog door de wolken . Met een flist ging de deur open . En wind vlaag ging door het eiland .ryne zag een vulkaan . Ze ging in de vulkaan het was alsof een gier er in vloog tot ze bij dillen aan kwam en zag hoe dillen vast zat . Ze was terug van bewust zijn .
En ging verder . Ze zocht overal . Ze vond een zak met alles in wat ze moest hebben . Ze liep naar buiten . Met een ruk ging ze weer naar binnen achter een muur . De ridder stond aan de deur. Ze was de deur vergeten dicht te doen . Kijk ! Zei een oorlog prater . Er is iemand binnen . De ridder verplaatste zich met flitsen naar binnen . Maar niemand te zien … een oorlog prater begon te roepen en te tieren en wees naar achter . Daar gids liep ryne weg . De ridder ging achter ryne aan . Ryne liep zo snel als ze kon . De ridder haalde ryne bijna in . Ryne kwam aan een versleten brug . Door een woeste rivier . Ryne moest er wel over.
Er zijn nog geen reacties.