Ik druk op de bel. na een paar minuutjes staat mijn oma in de deur opening, ik geef haar een knuffel en loop naar binnen. 'Lieverd wat brengt jou hier zo maar?' ik kijk op en zie dat mijn oma naast me is komen zitten. 'Oma ik wil zeggen dat ik van je houd en dat dat altijd zou blijven wat er ook gebeurd! weet dat!!!' 'Froukje wat ga je doen?' ik kijk naar het droevige gezicht van mijn oma, 'Oma dat kan ik u niet vertellen sorry! wil je Rein bellen dat ik ook van hem houd!' ik geef mijn oma een knuffel een kus op haar wang loop naar buiten. pak mijn fiets en fiets naar het dichtst bijzijnde flat. Als ik bij de flat aan kom zet ik mijn fiets in de stalling en kijk omhoog. Dat is wel erg hoog maar wel fijn! ik loop naar binnen en ga met de trap omhoog. Na 5 trappen pak ik toch maar de lift, ik druk op het knopje van de 14de verdieping. De lift gaat wel erg sloom, maar ik ben der eindelijk. als ik uitstap gaat de lift ook gelijk weer naar beneden, ik moet nog 2 trappen op voordat ik op het dak ben. ik klim de trappen op, als ik op het dak ben zie ik dat er geen hek op staat. ik leg mijn tas, jas en telefoon op de grond neer. ik loop naar de rand en denk nog even aan alle mooi herinneringen met Tessa, Rein en Oma. als ik de laatste stap zet en naar beneden 'val' word ik door iemand vast gegrepen en word terug getrokken naar het midden van het dak ongeveer. ik voel 2 sterke armen om me heen en ik hoor iemand mijn spullen pakken. ik barst in tranen uit, ik word op getild en naar beneden gedragen. Als ik tussen mijn tranen door kijk zie ik dat Rein het is.

Reageer (1)

  • juultje03

    leuke story!!!!
    je moet snel vedder!!!

    maar ik heb een vraag? hoe plaats je een verhaal
    mij lukt dat niet!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen