Foto bij 12~

<3

Zacht klopt Nils op de deur. Ik blijf stil liggen en zeg niets, ik had nog snel mijn deur op slot gedaan. "Louise ik weet dat je hier bent, please doe open?... oke doe dan niet open maar luister wel goed. Ik miste je zo hard, dat ik mezelf ging wijsmaken dat we niet eens goede vrienden waren, ik weet dat het fout was, maar ik wist niet beter toen. Het spijt me, natuurlijk meende ik dat niet! Je was , en als je dat nog steeds wilt, bent mijn beste vriendin! Ik kan niet meer zonder je, ookal heb ik nu Daan, Rein en Owen..." Even was het stil, maar ik besloot hem deze keer niet zo makkelijk te vergeven. Ik schraapte mijn keel, Waar is het tweede briefje? Snik ik. " Dus je hebt het toch gevonden? Waaarom antwoorde je niet?" Ik zeg snel: "Ik heb het nog maar pas gevonden" en een zucht verlaat zijn mond. "Ik heb het tweede briefje altijd bij gehouden, wil je het hebben?" ik antwoord niet, maar ik zie dat hij een briefje onder de deur schuift. "Dan ga ik maar eens" En ik hoor hem de trap aflopen, naar buiten. Voorzichtig neem ik het briefje op en vouw het open.

I thought watching you leave was hard, but knowing you weren't coming back was even harder.

Ik lees het briefje wel 10 keer na elkaar, opnieuw en opnieuw... Ik weet niet wat ik moet doen. Meende hij al die dingen die hij zei? Of waren het toch allemaal leugens? Ik weet even niet wie ik moet bellen, normaal zou ik Daan bellen. Maar aangezien alles net goed is, wil ik hem even niet storen. Ik bel alyssa, maar ze neemt niet op. Ken ik de rest van de jongens al goed genoeg om te bellen? En dan bedoel ik Owen en Rein. Ik weet het niet, een zucht verlaat mijn mond. Ik besluit om een film te kijken in mijn kamer, zodat ik even alles op een rijtje kan zetten. Van de film heb ik niet zoveel meegekregen, door al de vragen in mijn hoofd. Ik wil zo graag Nils gewoon vergeven, maar hoe weet ik of hij alles van daarnet meende? Of dat hij het niet opnieuw gaat doen? Mijn gsm geeft aan dat ik een berichtje ontvangen heb. Maar ik heb geen zin om het te lezen, nadat ik de naam Lies op het scherm zie staan.Ik kijk even tv. Omdat ik toch wel benieuwd ben, open ik het na een paar minuten.

Dus was het leuk met Daan? Je bent nog niet van me af, ik deed dit om te helpen met Daan, zodat we op dubbeldate konden, ik met Nils. Maar jij maakt er zo een probleem van.... Nils is van mij!

Plots wordt alles duidelijk, het gaat om Nils....



Reactie? Tips? Bij 4 reactie's ( van verschillende mensen ) komt er een nieuw stukje! <3 Mégane

Reageer (5)

  • iriseveraard_

    VERDERRRRRRRRRRRRR

    1 decennium geleden
  • SlytherinQueen

    4de reactie dussss verderrrrrrr!! x

    1 decennium geleden
  • Josianne1998

    Snel verder jij xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx love your story

    1 decennium geleden
  • JustEsmee

    Snel verder, super leuk! X

    1 decennium geleden
  • JeSuisAlyssa

    Dan zie ik dat ik twee mailtjes van je heb gekregen. Dacht ik dat je twee hoofdstukjes had geschreven mar nee hoor, ik krijg gwn twee keer hetzelfde bericht :( Maar wel een goed stukje spannend!!!!! Verduuurr xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen