Foto bij 11~

<3

Als ik terug thuis ben, ga ik even op mijn kamer zitten. Ik denk even, maar na een tijdje neem ik dan de laatste verhuisdoos en open hem. Ik kijk even wat erin zit, een boekje, een cd, en dan zie ik mijn dagboek liggen. Mijn ogen glijden over de letters, totdat er een briefje uit valt. Langzaam open ik het en lees de tekst.
Hey Louise ik weet niet wanneer je dit briefje zal lezen, maar je moet weten dat je super bent! Ik ga je missen, maar misschien is het beter zo. Ik denk dat ik verliefd op je ben, maar het is goed dat je weggaat. Nu kan ik nooit zeggen dat dit onze vriendschap verpest heeft. Het volgende briefje zal je snel genoeg vinden.... Hoop ik, groetjes je beste vriend Nils.
Verward staar ik naar het briefje, het breekt mijn hart. Al die tijd dat ik dacht dat hij me gewoon vergeten was, zat er een briefje in mijn dagboek? Ik had besloten nooit meer in mijn dagboek te lezen. Na de dingen die ik allemaal meemaakte toen ik naar België vertrok, heb ik nooit nog iets in mijn dagboek geschreven, dus heb ik er ook nooit meer in gekeken. De tranen glijden geluidsloos langs mijn wangen naar beneden en ik ga op mijn bed zitten. Ik moet het volgende briefje vinden, ookal is de kans klein dat ik het nog terug vind. Als ik het in België al niet ben tegengekomen zal ik het hier ook niet meer vinden. De herinneringen van in België, de dingen die ik nooit tegen iemand gezegd heb, komen terug naar boven waardoor ik nog meer begin te huilen. Ik heb me zolang sterk gehouden, maar het lukt niet meer. Ik kan er niet meer tegen. Ik besluit het eten over te slaan, en ik sluit mijn ogen voor even. Ik ben in slaapgevalen, en als ik mijn ogen open zie ik dat het al 17uur is. Ik sta op en loop naar de douche, waar ik snel onder ga staan. De waterdruppels vallen rustig langs mijn huid naar beneden, maar mijn gedachten zijn alles hebalve rustig. Ik weet niet meer wat ik moet doen, moet ik naar Nils gaan, en zeggen dat ik het briefje gevonden heb? Of moet ik eerst het andere briefje vinden? En was hij echt verliefd geweest op mij? Ik kan het niet geloven, maar als dat echt zo was zal dat nu wel al gedaan zijn. Nils kan zoveel meisjes krijgen, al die mainiacs, maar ook meisjes, die hem niet kennen van MainStreet. Nils is echt niet lelijk, en lief is hij ook. Dus waarom zou hij op mij vallen? Ik loop met mijn slaapkleren mijn kamer in en pak mijn laptop. Ik ga naar oude tweets van Nils kijken maar ik zie niets speciaals. Totdat ik bij de volgende tweet aankom.
Vandaag met mijn nieuwe band geoefend, was super! Ik had me helemaal geen zorgen moeten maken dat ik een vriendin kwijt ben, deze jongens zijn zeker even leuk!
Alweer barst ik in tranen uit, hoe kon hij? Net nu alles terug goed is, zie ik deze tweet? Ik kan het niet geloven... En dat hij dan nog durft te zeggen dat ik een gewone vriendin ben...Ik besluit te antwoorden:
Wat jammer voor je, dat je die "vriendin" kwijt was. Ik zou net hetzelfde gedaan hebben als haar. Je hebt haar alweer gekwetst Nils...
Zo nu weet niemand dat ik het over mezelf heb, alleen Nils zelf. Hij weet dat ik mezelf bedoel, hij kent me goed genoeg. Als snel na de tweet hoor ik mijn beltoon door de kamer. Het is Nils, maar hij moet nu niet denken dat ik ga opnemen. Ik leg me terug neer op bed en doe de laptop uit. Na een halfuurtje hoor ik de deurbel maar ik besteed er geen aandacht aan. Ik hoor voetstappen op de trap en mijn hart begint te kloppen als ik de stem van hém herken. Het is Nils.


Zozo mensen alles goed? Wat is jullie twitter? Vinden jullie het niet een beetje langdradig worden, als je dat vind mag je dat gewoon zeggen. Is er iemand naar MainStreet geweest vandaag? ( Sorry als je dat al gezegd hebt, maar mijn geheugen laat me in de steek, en sorry voor de vele vragen ) Reactie? Ik heb helaas geen foto met hun... :( <3

Reageer (2)

  • Josianne1998

    Snel verder jij xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • iriseveraard_

    snel verderrrrrrrrrrrrrrrr en het is niet lang dradig !!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen