24-Niall Horan
‘Neem nou op, Megan belde al vier keer.’ Phoebe schudt haar hoofd.
‘Ze wil gewoon weten wie je bent, en ze moest me maar niet in de steek laten.’ Ik knik.
‘Gaan we het liedje oefenen?’ vragend kijkt ze me aan.
‘Wanneer doen we het voor de jongens en je ouders?’ Ze twijfelt. ‘Volgende week’, stel ik voor.
‘Volgende week al?’ vraagt ze verwonderd. Ik knik. ‘Is dat niets wat vroeg?’
‘Ik weet het niet. ik denk dat je er klaar voor bent en ik wil je zo snel mogelijk aan de jongens voorstellen als mijn vriendin.’ Ze denkt even na en geeft uiteindelijk toe.
‘Volgende zaterdag. In de avond.’
‘Ben je zeker?’ Phoebe knikt.
‘100% zeker?’ Ze knikt weer.
‘200% zeker?’ Ze duwt me waardoor ik in het gras terechtkom.
‘Phoebe’, lach ik,’ help je me recht?’ Ze steekt haar hand uit en ik trek haar het gras in. Verontwaardigd kijkt ze me aan.
‘Je vroeg erom’, lach ik. Ze wil rechtstaan maar ik trek haar steeds weer het gras in.
‘Niall’, zegt ze nep boos. Ik lach weer en ze kan niet anders dan met me mee te doen.
‘Ik hou van jou’, fluister ik. Phoebe kijkt me aan, alsof ze geschrokken is. Ik ga recht zitten.
‘Ik hou echt van jou. Jij bent het enige waar ik aan denk sinds ik je ontmoette, ik verlang naar de momenten waar we samen zijn en …’ ik kan niet uitspreken want Phoebe kust me vol op de mond. Ik leg mijn armen om haar heupen en voel haar handen in mijn haar.
‘Ik hou ook van jou’, fluistert ze als haar lippen de mijne loslaten. Ik glimlach en zucht opgelucht. Op dat moment gaat haar gsm weer.
Reageer (3)
Ahw
1 decennium geledenCuties!
1 decennium geleden