Mededeling :)
Sorry dat dit geen echt hoofdstukje is, maar VRIJDAG WAS MAINSTREET GEWOON GEWELDIG!
Owen knipoogde naar mij en Alyssa ( beste vriendin ) en bij de laatste 'you' van my main girl wees Nils naar me, waardoor ik begon te glimlachen en hij ook, nadat hij met zijn wenkbrauwen wiebelde (ik begrijp als je me niet gelooft, maar het is wel waar!)
Sorry dit moest ik even kwijt. Ik probeer snel een hoofdstukje te plaatsen, maar de laptop is kapot en ik heb nog 2 weken les, daarna heb ik examens, en het moet echt goed zijn. Hebben jullie twitter? Dan kunnen we elkaar volgen? Lots of love Mégane <3
Reageer (3)
super leuk en ik geloof je hoor
1 decennium geledenmaar ik mocht jammer genoeg niet gaan
mijn twitter: @LotteIsHierX
Jaaa vrijdag was geweldig!!! ik had geen m&g gewonnen maar ben toch met hun op foto gemogen!!juist voordat ze weg moesten!!!! haha en tijdens concert hebben ze veel naar mij gewezen waardoor ik kei hard ging lachen en hun ook. en toen ze aan het eten waren zagen ik en men vriendinnen hun zitten en gingen we zwaaien en hun gingen ook zwaaien!!! en ben ook met Stijn op de foto geweest!!!
1 decennium geledenwauww vrijdag was indd geweldig !! ik had zo mijn best gedaan op de m&g en won hem niet mijn beste vriendin won hem en je mocht niemand meenemen was echt balen !! maar goed ik zat dus in de vestrock crew en liep backstage en toen had ik mijn eigen MEET EN GREET waaaat mijn dag kon niet meer stuk ! en rein zwaaide naar mij en een vriendin oke dit was mijn mededeling snel verder !
1 decennium geleden