Nog een hoofdstuk. Gina komt er bij als de vriendin van Ales .

Ik geloofde me ogen niet echt serieus, we waren nog niet binnen of er kwamen echt duizenden meisjes op ons afgerend. Ik schrok me kapot, en verstopte me snel achter rein. Hij begon te lachen en zei:' rustig maar lieffie, They are just mainiacs'. Ik kwam weer achter zijn rug vandaan en keek ze aan. Daan zei:' sorry lieve mainiacs, vandaag geen foto's of handtekeningen. Vandaag hebben we even een leuke dag met onze vrienden en vriendinnetjes. Alle mainiacs keken hem verdrietig aan. We liepen als eerst naar de Python. En het was heel rustig. We gingen in de python, en ik zat langs Rein. En als ik eerlijk ben boeit het me niet wie er langs wie zit, zolang ik maar bij mijn Rein zit. Ik ben diep in gedachte verzonken. Maar niet voor lang ineens ging het karretje naar beneden, en ik schreeuwde de longen uit me lijf. AAAHHHH, REIN HELP ME!!! en OMG IK GA DOOD! Eigenlijk vond ik het helemaal niet zo eng, maar een beetje aandacht van Rein klinkt niet verkeerd ofwel? Haha. Toen we ons ritje hadden gehad, gingen we kijken bij de foto's, echt een super leuke foto. Ik en rein stonden er met een super grote BIG SMILE op haha. Ik koop hem twee keer, in een roze slleutelhanger. Een voor mij en een voor Rein! Ik gaf hem en hij keer er naar. Hij had een super grote Smile op zijn gezicht. Gelukkig dacht ik, hij vind het leuk! Hij bedankt me en geeft me een kus. Dan komt de rest er aan. Hey zeg ik, is dat niet Ales? Nils:' ga inderdaad dat is Ales. Daan:' fuckt 'up toevallig.' Kom we gaan naar hem toe. Wacht roep ik! Daar heb je Gina! Omg. Ik ren naar der toen en roep super hard GINA!!!! Ze kijkt om der heen en ziet me niet. Ik ren super snel. Zo snel dat ik niet meer kan stoppen, ik val boven op Gina en we vallen beide op de grond. Ik knal super hard met mijn hoofd op de grond. Iedereen komt naar ons toe. Gina staat op, en ik probeer ook op te staa . Helaas, dat lukt niet. Ik voel op men hoofd, en mijn hele hand zit onder bloed. Rein komt bij me zitten. En begint te huilen, Froukje?! Zeg iets! Zegt ie . Ik voel nog eens op mijn hoofd, en kijk naar mijn hand, nog meer bloed, Oeps zeg ik. En dan begin ik ineens allemaal vlekken te zien. Ik word duizelig en voordat ik het weet word het zwart.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen