Hoofdstuk 2
"Jij kookt vanavond, schat. Ik ga met Rosalie dineren in Amsterdam, ik ben laat thuis. Dat wist je toch? Ga maar alvast boodschappen doen!"
Neeeee verschrikkelijk, echt t laatste waar je zin in hebt.. Je hebt ook echt geen honger de laatste dagen.. Even kijken, wanneer begon het? Toen je Kelvin ontmoette ongeveer.. Wacht NEE! Ze zeggen toch dat als je verliefd bent, je geen honger hebt? Nooo...
Moet je hier iets meedoen? Toch maar een wappje sturen?
Je loopt in de supermarkt, je wil een fles olijfolie pakken, maar je kan er niet bij.
"Zal ik je even helpen?" Je schrikt en kijkt om, om te zien wie het vraagt. "Hey, Melissa, hoe gaat het met je? Had je m'n briefje nog gevonden?"
Nee.. Het is Kelvin.. Je hebt gemengde gevoelens, aan de ene kant wil je hem helemaal niet zien, maar aan de andere kant zou je voor geen goud willen dat hij weggaat..
"Huh? Welk briefje? Nee! Geen idee waar je het overhebt."
"Haha, je kan het ook gewoon zeggen hoor als je geen contact meer wilt.. Ik bedoel, het spijt me dat ik je kuste, je kan het maar beter vergeten.. Sorry."
"Ga je nou nog die olijfolie pakken of wat?" Stiekem lach je even.. "Haha ik zag wel dat je moest lachen! Alsjeblieft, je olie. Ga jij koken vanavond?" "Hoe raad je het, ja ik ga koken. Je weet toch dat vrouwen veeeeel beter kunnen koken dan mannen? "
"Dan is er maar een manier om daar achter te komen ." "Wat bedoel je, Kelvin?"
"Ik vertel het wel op WhatsApp." Oooh wat erg is hij toch.. Nu MOET je hem wel appen. Maar hij is ook zo leuk.. Wacht, dat heb ik niet gezegd, nee gewoon niet.
"Heey dit is mn nummer! Xx Melissa" Neh dat is suf. *wist bericht*
"Wat deed jij nou geheimzinnig in die supermarkt? " Haha dat ga je sturen. Hij moet wel gelijk snappen dat jij het bent, tenzij hij met meerdere meisjes geflirt had. Ugh je walgt al bij de gedachte.. *Bliep*
"Haha dat wil je wel weten, he? Heb je al gegeten van je heerlijke olijfolie? Vers gepakt door de Kelvin *zet frans accent op = Kelviene*"
"Uh nee, hoezo?"
"Oh nou, in dat geval.."
Er wordt op je deur geklopt..
"Je bent alleen thuis dus je moeder vindt het niet zo'n goed idee als je opendoet maarja. Yolo. Je opent de deur en ziet een jongen staan met een pak en een bos rozen. Nee dit kan niet nee.
"Hey Beautiful!"
"Kelvin, je.. Wat.. Waar heb ik dit aan verdiend? Ik.. Jij.. Ik ben sprakeloos.."
Jullie kijken elkaar aan en wederom kust hij je, maar dit keer wilde je niet weglopen. Nee, nooit meer dit mocht nooit meer stoppen.
"Melissa, ik ben thuis, joehoe!"
Je hoort je moeder in verte, ze loopt op de oprit. "Kelvin! Snel! Weg!"
"Ja waar moet ik heen dan?!" Jullie rennen naar boven en je duwt Kelvin in een kast.
"Heeeeey mama! Ik miste je al! Wat bleef je lang weg! Ik verveelde me verschrikkelijk!"
"Heee lief, ja het was zo gezellig! Heb je nog niet je pyjama aan? Ga maar alvast je tanden poetsen. Ik kleed me even om."
Neeee! Ze mag niet naar haar kledingkast!! Je appt Kelvin snel dat hij naar jouw kamer moet rennen. Daarna besef je pas dat hij de weg natuurlijk niet weet...
"Uhh MAMA! Er was hele belangrijke post voor je binnengekomen! Een pakketje!"
"Oh echt? Zo laat nog? Wat leuk!"
"Ja het was heel dringend, dus daarom zo laat! Het ligt helemaal beneden, sorry! Ik ga nu tandenpoetsen."
Je rent naar boven. "Sorry, lieve lieve Kelvin! Het spijt me echt heel erg! Niet weggaan alsjeblieft! Ik los dit op! Ik maak wel een apart bed op en dan slaap je hier vannacht."
"Oh, het geeft niks lieve Melissa. Ik heb alles voor je over, dat weet je."
"Euh, m'n moeder komt zo naar boven. Ga maar onder m'n bed liggen. Het is tijdelijk, zometeen slaapt ze en is alles voorbij."
"Liefje, ik kan die brief niet vinden! Klopt dat?"
Je schrikt, je weet even niet wat je moet zeggen. "Uh, ja inderdaad! Dat was bij papa! Ik haal ook alles door elkaar doordat jullie uit elkaar zijn .
"Ik begrijp het schat, ga maar slapen. Je bent vast moe. Slaaplekker."
"Ze is beneden, de kust is veilig, Kelvin! Echt sorry."
"Hey, het geeft niks, echt niet! Ik wilde eigenlijk voor je koken, vanavond.. Maar dat is er ook niet meer van gekomen . We moeten iets eten? .
IK klim wel via het balkon naar beneden en dan haal ik wel iets lekkers, okay?"
"Wacht! Kelvin!"
"Ja, wat is er?! :0."
"Je bent zo leuk.."
En hij was weg.
Er zijn nog geen reacties.