Hoofdstuk 1
"Roze, geel, groen.. Nee! Geen één past erbij.." Je denkt, en zoekt.. Je kan gewoon niet vinden wat nou echt leuk staat voor op je date.. Hij heet Tom, een jongen van school. Gek verhaal eigenlijk. Die vrijdagavond toen je samen met je vriendinnen uitging, had je nooit verwacht dat hier nog een date uit zou komen.. Je danste en kwam een leuke jongen tegen, hij vroeg of je wat wilde drinken. Jullie raakte in gesprek en toen vertelde hij dat hij op dezelfde school zit als jij. Totaal onverwacht! Hij wist het ook niet, maar het is niet zo gek omdat hij 1 klas hoger zit.
In ieder geval, je gaat met m op date, wat heb jij er zin in!
Wat drinken bij dat restaurantje in t dorp, hij betaalt, zo lief!
"Een verse muntthee, alsjeblieft." Haha! Hij vindt dat dus ook lekker
Aangezien het heel druk is, help je de bediening even en haal je de drankjes gewoon op.
"Hey, ben je alleen? " Wtf je kent die jongen niet eens! "Ja inderdaad ik bestel altijd twee drankjes tegelijk als ik alleen ben..?" "Oh ja.. Tuurlijk.. Haha....." *awkward silence*
"Nou ik ga maar weer.." Je loopt opgelucht weg.
"Had je sjans bij de bar? " "Nee.. Ik ging maar snel weg.."
"Okay, bedankt voor t halen trouwens " Je vindt het geen probleem. Je moet even naar de wc.
Oh nee.. Daar heb je m weer.. Waaaarom..
Je kijkt m niet aan en loopt door. *BAM* Die had je kunnen verwachten :p. "Sorry!!" Je kijkt m in de ogen, wat je nog niet eerder gedaan had.. Automatisch zeg je: "Geeft niks!"
"Ik ben Kelvin trouwens, en jij?" Je aarzelt of je je naam wel zou zeggen, je bent op date met TOM niet met KELVIN! Ach ja.. Alleen je naam zeggen kan vast geen kwaad! "Melissa". Hij lacht heel lief naar je waardoor je bloost, shit dát was dus niet de bedoeling.. "Ik, ik moet gaan!"
"Wat bleef je lang weg.." Tom kijkt echt heel verdrietig en toch voel je je schuldig, je hebt spijt dat je met Kelvin hebt gepraat.. Wat lullig voor Tom.. Je hebt niks raars tegen Kelvin gezegd, maar alsnog . "Tom, het spijt me hij.. Ik.. Hij vindt me al heel lang leuk en ik ken m van school.. Ik vind hem niet leuk, maar negeren is zo gemeen!" Je snapt niet waarom je liegt, maar het voelt als de beste oplossing. "Maar ik vind jou toch OOK leuk! Waarom laat je mij dan hier en negeer je me.. Ik heb hier geen zin in Melissa.. Laat maar zitten." Hij loopt weg en je blijft hopeloos achter..
"Gaat het?" Je staat daar hulpeloos en je schouders schikken van t huilen.. "Nee niet echt.. Het komt allemaal door jou Kelvin! Tom is een van de liefste personen die ik ken hij verdient dit toch niet?! Wat kan ik doen, ik heb het voorgoed verpest.." Je kijkt Kelvin diep in zn ogen aan en hij kijkt zo lief naar je, voordat je t weet kust hij je.
De volgende dag op school kan je je gedachten niet goed bij de les houden.. Na de kus rende je weg, je wist het allemaal even niet meer.. Toen je thuis kwam nam je een douche, je gooide je broek in de was, daarvoor controleerde je nog even je broek of er niet nog iets in zat. Je vond een briefje:
"Hey, ik weet niet of je er wat mee gaat doen maar kijk maar..". Z'n nummer stond erop, NO WAY dat je er wat mee ging doen! Hij brengt je leven door de war.. Hij komt even aangewaaid bij t restaurant en je breekt gelijk iemands hart, vervolgens kust hij je en weet je al HELEMAAL niet meer wat je moet doen..
Nu je in de klas zit tijdens wiskunde kan je even goed over alles nadenken, je komt tot de conclusie dat je wel iets met zn nummer moet doen.. Je wil het niet maar je blijft aan hem denken en je weet dat als je m morgen met een ander meisje ziet lopen, het je pijn zal doen. Betekent dit wat? Ben je verliefd op m?
Er zijn nog geen reacties.