Foto bij [001] Harry Edward Styles

Nonchalant gooi ik mijn sigaret op de grond. Ik stamp hem uit en schop hem weg. Zonder het ook maar te vragen trek ik het blikje bier uit Dennis zijn hand. 'Hey!' Mijn blik word dreigend en ik draai me naar hem toe. 'Had je een probleem?' Ik grijp zijn kraag vast en trek hem naar me toe. Snel schud hij zijn hoofd. 'Natuurlijk niet,' zegt hij snel. Ik grijns scheef. 'Dacht ik ook.' Met een duw laat ik hem los en giet de inhoud van het blikje in een keer naar binnen waarna ik hem neer gooi. Ik schop hem hard weg en kijk rond. Het is al donker. Het enige licht komt van de lantaarnpalen. Jason stoot me aan. Ik kijk op. 'Wat?' Vraag ik kortaf en bijt even hard op mijn onderlip. Hij wijst naar een jongen die over straat loopt. Zijn zwarte beanie verbergt de helft van zijn warrige bruine haren. Een grijns verschijnt op mijn gezicht. 'Let's have some fun,' en met die woorden stap ik op de jongen af.

De jongen loopt voor me. Ik overbrug de laatste paar meters en grijp zijn kraag ruw vast. Ik duw hem hard tegen de muur. 'Hello....' Met een grijns kijk ik hem aan. Zijn blauwe ogen kijken me geschrokt aan. Ik lik over mijn lippen terwijl ik naar de jongen voor me kijk. Wat een pareltje. 'Laat me los.' Zijn stem klinkt fel en is iets wat aan de hoge kant. Even grinnik ik spottend. 'En waarom zou ik.... blue eyes?' De 'bijnaam' laat ik langzaam en spottend over mijn lippen rollen. Wild begint hij te spartelen. Rustig kijk ik toe totdat hij om hulp begint te schreeuwen. Hard druk ik mijn hand voor zijn mond. 'Nog een keer en je be-' Mijn zin word onderbroken doordat hij hard in mijn hand bijt. De woeden neemt toe. 'Dat had je niet moeten doen.' Ik pak zijn kraag vast en sla zijn hoofd hard tegen de muur, nog een keer.. en nog een keer.

Reageer (5)

  • VeerleClifford

    Abo, ik lees je andere verhaal ook. Dat is net zo goed
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • ohmylarry

    AAAAAH OMG SCHRIJF VERDER OF IK KOM PERSOONLIJK NAAR JE HUIS EN BIND JE VAST VOOR JE COMPUTER.

    1 decennium geleden
  • Boundary

    OMG snelll verderrr!!
    en ABO!! x

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    OOOOOHMYGOD!!!!!!!!!!!!!!
    SNEL VERDHAAAAAAAHHHHHHRRRRR!!!!
    Maar ik ben het wel eens met Coldest..

    xx
    +abo

    1 decennium geleden
  • Coldest

    Abo.
    Maar schrijf ALSJEBLIEFT langere stukjes<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen