[010] Louis William Tomlinson
Zijn ogen boren zich in de mijne terwijl hij zijn lippen zachtjes even op mijn kaaklijn drukt om ze daarna een stukje te verplaatsen.. Zijn vingertoppen maken rondjes op mijn bovenbeen, steeds ietsjes hoger. Hard bijt ik op mijn onderlip. 'Go.. please...' Mijn ogen sluit ik even terwijl ik al mijn wilskracht spaar. Hard duw ik zijn hand weg en sta snel op. Harry kijkt me aan. De grijns ietsjes van zijn gezicht verdwenen maar hij oogt nog steeds even zelfverzekerd als eerst. 'Can you go?' Ik probeer mijn stem zelfverzekerd te laten klinken maar dat lukt maar half. 'Why?' Hij likt over zijn volle, lichtroze lippen en kijkt me diep in zijn ogen aan. Ik draai mijn hoofd weg en pak mijn tas. Iets ruw grijp ik zijn pols vast en trek hem mee naar de deur. Het lukt verbazingwekkend makkelijk ook al is hij een stuk groter en gespierder. Voor de deur laat ik zijn pols los. Ik open de deur van het klas lokaal en duw hem als eerste naar buiten. Ik stap het lokaal uit en doe de deur dicht. 'Never do this again.' Als onze blikken elkaar kruisen moet ik toch eventjes slikken. Snel draai ik me om en loop zo snel mogelijk naar de uitgang van zijn school. Nog heel even kijk ik om en kan nog net Harry de hoek om zien lopen. Zijn houding ietsjes minder zelfverzekerd dan normaal. Snel draai ik me om en stap de school uit. Ik loop naar mijn auto en open de auto deur. Snel stap ik in. Ik druk de radio aan om mijn gedachten een beetje te verzetten. Morgen mag ik het niet meer zo ver laten komen.. Straks raak ik mijn baan nog kwijt. Nee, die jongen moet weten dat zijn gedrag zo niet kan. Ik rij mijn auto de parkeerplaats weg, op naar huis terwijl ergens in mijn gedachten nog steeds die jongen met zijn chocoladebruine krullen en smaragd groene ogen rondspookt.
-
Kunnen jullie hier even kijken ?
Dangerous - Larry Stylinson
Reageer (4)
Lou is echt zielig!! ;c Eerst die Dennis en dan ook nog Hazza die m eigenlijk gwn misbruikt...
1 decennium geledensnel verder?
Hazza toch. Ik snap best dat je hogere cijfers wil maar het lukt zo niet echt he
1 decennium geledenHazz, hazz, hazz. *schud hoofd* Plaag je leraar niet zo, of juist meer Ik houd hier zo van! VERDER!
1 decennium geledenAw ik vind het echt een leuke story alleen jammer van die korte stukjes steeds
1 decennium geleden