Foto bij in your arms, I feel save [010]

Voorzichtig streel ik over de oortjes. Gelijk begint Louis harder te spinnen. Ik trek snel mijn hand terug en bijt op mijn lip. Steeds ietsjes harder. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken... Hoe kan dit? Peinzend kijk ik naar Louis. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij een hybrid is.. maar.. die kunnen toch niet echt bestaan? 'Harry, kom je nog?' Niall staat in de deur opening. Geschrokken kijk ik op. Niall grinnikt eventjes. 'Wat is er aan de hand? Je kijkt alsof je een spook hebt gezien.' Gelijk kijk ik weer naar Louis. 'Niets...' Aan de voetstappen te horen komt Niall naar me toe. 'Ik zie dat er wat is. Je kan me alles vertellen he.' Stilletjes knik ik en wijs naar Louis. 'Het is..' Ik woel eventjes door zijn haar en streel over een van zijn kattenoortjes. Ik draai me om naar Niall. Zijn ogen vergroten zich even. 'Het verklaard veel.' Zegt hij. Zijn stem klinkt redelijk rustig. Ik knik eventjes. Dat is waar. 'Wat nu..?' Vraag ik zachtjes. 'Praat met hem.' Niall staat op en loopt weg. Hard bijt ik op mijn lip en draai me weer naar Louis. Hij ziet er zo vredig uit. Zachtjes schud ik hem ietsjes door elkaar. 'Lou?' Langzaam opent hij zijn ogen. Slaperig kijkt hij me aan. Eventjes glimlach ik zwakjes en lik langs mijn droge lippen. Peinzend bijt ik op mijn lip. 'Ben je een hybrid?'


Zijn ogen worden groter en snel laat hij zijn oortjes in zijn bruine haar verdwijnen. Een piepend geluid van angst verlaat zijn mond als hij naar achteren kruipt, zo ver als dat kan op het bed tenminste. 'Louis... rustig maar...' Mijn stem klinkt kalm. Voorzichtig steeg ik mijn hand naar hem uit. Het duurt even maar dan pakt hij hem met twee handen vast. Zijn handen zijn een stuk kleiner dan de mijne. 'H-harry.. ni-iet.. L-louis haten?' Ik schud mijn hoofd. 'Natuurlijk niet! Waarom zou ik jou haten?' Louis laat zijn hoofd hangen. 'Nie-niemand houd v-van Louis..'


-
Willen jullie hier even kijken :)?

Dangerous - Larry Stylinson

Reageer (6)

  • s1Dlouisljxx

    ooh (huil) das kei erg ,ma wel schattig van harry

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    (huil)(huil)(huil)
    Harry houd heel heel veel van Louis, in deze Story ( en in het echt) Kan je Louis niet haten

    1 decennium geleden
  • Janeee

    Asdfghjk don't say that Lou!

    1 decennium geleden
  • Salute

    Awh sweet!
    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • SocialCxsualty

    Aaaaawhhh Harry houd van Louis (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen