Foto bij 020

Niall's P.O.V

Liam kustte me en ik was zo blij. Zijn lippen beweegde traag over de mijne. het was waarschijnlijk een van die kussen die je nooit zal vergeten. hij leunde met zijn hoofd tegen dat van mij. zodat ik recht in zijn ogen kon kijken.."ja. ik wil het proberen. ik heb al een crush op jou sinds de eerste keer dat ik jou gezicht zag" "je weet echt niet hoe blij je me maakt met dat te zeggen" zei ik. Ik schoof nog dat tikkeltje dichter zodat ik in zijn zijde kon nestelen. Iets wat ik heel graag doe. "je houd van mijn zijde niet?" ik schudde mijn hoofd. "het is gewoon. je bent groter dan mij. en daarom ben je zoals een grote teddybeer. ik hou van teddybeer" ik legde mijn armen rond zijn borstkast en mijn hoofd in zijn zijde. "Als jij maar gelukkig bent"


Een paar weken passeerde en het is nu 15 oktober. Ik zat in mijn zetel. ik was een film aan het bekijken. James Bond. natuurlijk moest mijn gsm weer piepen.
Ik nam het ding in mijn handen en opende het bericht

Van josh: ik ben net verhuist. Kom je om het intewijden?"


Ja dat hoor je goed. Josh is naar hier verhuist voor mij. Ik bedoel. Hoe cool is dat niet. Hij zei dat iedereen een leven had opgebouwd maar daar kwam hij nergens in voor. Dus hij besloot mij dan maar te volgen. Dat klinkt bekend niet?
Vlug antwoorde ik josh

Aan josh: dat is oke. Ik ben daar in een goede 10 minuutjes.


Ik sprong van de zetel en pauzeerde bond. Vlug deed ik een echte jeans aan. Ik had me niet geschoren enxmijn haar was waarschijnlijk 1 vogelnest. Maar het is josh maar. Met een cap op mijn hoofd. En mijn gsm die ik bijna vergeten was stapte ik in mijn auto. Ik starte motor. Maar ik stapte vlug weer uit wanneer liam op de oprit van het appartementcomplex rijdt. "Ik wou je verassen" zei hij. Ik ging mzt mijn hand door zijn haar. "Liefje, josh heeft me net gesmst om te zeggen dat hij nu helemaal verhuist is. En hij nodigt me uit. Ik moet wel gaan. Hij is hier verhuist voor mij." Liam keek me verdrieitg aan en dat deed pijn. "Het spijt me Liam. Ik wist niet dat je kwam. Maar ik beloof je. Morgen is ons dagje. Oke?" Hij keek me aan en knikte. "Dan ga ik maar eens naar huis. Misschien als ik irritant genoeg ben vraagt ruth louis over. Ik vind het niet echt leuk dat hij te veel werk heeft als ik hem vraag. Maar alles oke is en hij vrij is als ruth dat vraagt." Ik ging wat dichter bij hem staan en legde mijn armen om zijn rug. Ik gaf hem een kus en keek hem aan. "Wil je een lift?" Hij knikte. "Als het niet te veel moeite is" ik glimlachte. Leg je fiets in de koffer. Ik rijd je wel naar huis."

Hij kuste mijn wang en nam zijn fiets. Ik zat weer in mijn auto en hij sloot de koffee en ging naast me zitten. Ik glimlachte en reed naar zijn huis. "Dag liam" hij kuste me vlug en sprong uit de auto. Als zijn fiets weer uit de koffer was sloot hij de koffer. "Dag Niall" ik zwaaide kort en reed naar josh zijn nieuwe appartement. Ik parkeerde mijn auto en wandelde naar de deur. Als ik het knopje met huishouden devine gevonden had kwam een cheery stem door de intercom. "Halllo" "zou je de de deur kunnen openen ik zou je willen begroeten maar dat gaat niet goed door de intercom. Hij lachte en een peep klont wat betekende dat ik binnen kon. Ik beklom de trappen en hij stond voor zijn deur. Ik knuffelde hem. "Je bent laat" zei hij. Ik knikte. "Ik kreeg nog telefoon en die kan ik natuurlijk niet laten rinkelen he. Maar ik ben hier nu dus." Ik glimlachte breed.

Hij schudde zijn hoofd en ging naar binnen. Ik moet zeggen dat we goed gepraat hebben. Het was echt gezelig. Nu pas besef ik hoeveel ik zo iemand mis. We hadden net om fish en chips geweest wanneer liam me smste. Ik moet zeggen dat het wel al laat was. Maar ik was nog niet dronken. En dat was wel cool. Il kreeg een sms en vlug viste ik mijn gsm uit mijn broekzak.


Van libeer: slaapwel lekkerding. Ik hoop dat het leuk was bij josh. Ik zie je morgen. XXX


Ik vond het zo lief dat ik bijna mijn gsm kuste. Ik keek op en zag josh naar me kijken. Hij keek naar mijn gsm en mijn grip op hzt toestsl werd groter en groter. Maar hij is sterker dan mij en ik wist dat alles voorbij was.

"Libeer? Lekkerding? 3 kussen. Ik denk dat nialler een vriendje heeft. Is het waar? Ik knikte. "Wie is libeer Niall?" Ik glimlachte. "Wel dat weet ik maar moet jij uitvinden toch. het is al laat ik zou beter maar eens gaan zien." "Omdat je vroeg wakker moet zijn voor je date met libeer morgen." Ik keek naar hem met een dodelijke blik. "Het is geen date. Hij komt gewoon naar mijn appartement. Dat is iets anders" "wat jij ook zegt. dag Nialler" ik nam mijn jas. en haalde mijn autosleutels uit mijn zak. "dag josh. je moet echt met me meekomen dinsdag. dan kan je mijn vrienden ontmoeten." "dag" ik knikte en starte mijn auto. Vlug reed ik naar huis. Ik openede de deur. Het was redelijk koud. Maar ik was nog niet van plan op de chauffage aan te leggen.

Daar zou ik nog 2 weekjes mee wachten. Vlug ging ik naar mijn bed. Ik kroop onder mijn warme denkens. Voor ik ging slapen antwoorde ik Liam nog snel.

Aan libeer: goedenacht. Het was gezellig bij josh. Maar nu ga ik slapen. Ik ben al moe. Kan niet wachten tot morgen. Slaap zacht xxx.


Ik legde mijn gsm op het nachtkastje. En deed mijn broek en t-shirt af. Ik gooide ze naast het bed. Dat zou in morgen wel opruimen. Vlug al viel ik in slaap. Jammergenoeg werd ik al snel weer wakker.

Het was de deur bel. Uh. Hoe laat is het wel? Ik gritste mijn gsm van het kastje. 8 uur. Uh liam! Vlug joeg ik mezelf uit bed en deed een joggingsbroek aan. Ik liep blind naar de intercom "liam?" Vroeg ik. Ik had niet echt veel zin om mijn ogen te openen. "Goeiemorgen Niall" schreeuwde hij. "Ik kan je ook buiten laten staan he" maar zonder nog een woord te zeggen opende ik de deur beneden en deed ook mijn voordeur open. Ik hing de telefoon op en strompelde naar de living. Ik opende de gordijnen. Veel te veel licht. Traag probeerde ik mijn ogen weer te openen.

Ik hoorde de deur dichtslaan. Maar had geen zin om hallo te zeggen. Ik bedoel. Laat me eerst toch even wakker worden. "Niall" "liam" zei ik. Mijn stem was hees en laag. Niet echt aantrekkelijk. Hij stond achter me en legde zijn armen om mijn taille. Vlug draaide ik me om zodat ik in zijn armen soort van lag. Omdat ik mijn gewicht soort van op hem gooide en mijn ogen sloot. "Ik heb je dus duidelijk wakker gebeld" zei liam. Hij legde zijn arm onder mijn benen zodat in bruids gewijs in zijn armen lag. Vlug legde ik mijn armen om zijn nek. "Goeiemorgen" zei hij. "Liam toen ik zei dat ik ooit nog in je armen wou wakker worden bedoelde ik echt wel iets anders." Mompelde ik.

Liam lachte. "Weetje. Ik ga ontbijt voor je maken. Wentelteefjes. Wat denk je?" Ik knikte. "Zet me maar neer hoor. Ik zal wel mijn plan trekken." Liam zette me neer. In wankelde even maar volgende hem uiteindelijk toch naar de keuken. Ik nam een glas melk en zat neer aan de tafel. Ik legde mijn hoofd neer. "Maak ook 1 voor jezelf." "Was ik van plan" een paar minuten later zette hij een stapel wentelteefjes voor mijn neus. hij had zelf ook 1. dag bedoelde ik dus niet. "waarom doe je dit? in bedoel. een potje cornflakes is ook genoeg voor mij." "Vandaag is onze 1ste maand" ik keek hem aan met grote ogen. "Is dat vandaag? oh. Sorry liam. ik zal het niet meer vergeten. ik heb niks voor jou." vlug legde ik een wentelteefje van mijn stapel in zijn bord. "Ik ben verschrikkelijk in datums. Ik ga het in mijn gsm zetten" ik nam vlug mijn gsm en ging naar 16 november. Daar zette ik Liam en ik. 2 maanden. ik plaatste nog wat hartjes en sloeg dat op.

Ik at weer door. "Niall. Ik was aan het denken om mijn ouders de vertellen dat ik uh ook op jongens val." Zei hij ik glimlachte. "Weet je het zeker?" Ik nam zijn handen. Net zoals mijn moeder met mij deed toen ik het har vertelde. Hij knikte. "Dat is moedig van je" weer knikte hij. "Ik wil dat ze het weten." "Wanneer ga je ze het vertellen?" ik wou het weten. hij was zoveel moediger dan ik. ik bedoel. ik had mijn ouders niets verteld over een anderhalf jaar durende relatie. "Deze avond. wanneer ik terug ben" ik knikte. "Je bent heel moedig wist je" hij glimlachte schattig en ik lachte. Alles draaide uit in een zachte kust met veel liefde in. "Gelukkige 1ste maand liefje" zei in terwijl mijn voorhoofd tegen het zijne lag. Ik glimlachte en kuste zijn neus. Ik stond op en begon af te wassen. Liam helpte afdrogen en wanneer ik klaar was realiseerde ik me dat ik nog steeds geen t-shirt of iets anders had aangetrokken. "Ik ga eerst douchen. Maar maak het jezelf comfortabel." In ging naar de badkamer. Ik sprong in de douche en na een par minuten al was ik klaar.

Na een handoek door mijn haar gehaald te hebben bond ik die rond mijn heupen. De stoppels op mijn kin waren nog groter dan gisteren en ik moest me dan ook dringend scheren. Dat deed ik eerst. "Niall" riep liam. "Ja" riep ik terug. "Telefoon" vlug rende ik uit de badkamer en liam gooide me mn gsm. "Hallo" zei ik. "Niall. Dat is effen geleden" het was mijn broer. "Greg. Inderdaad." "Weetje waarom ik je bel?" Zei hij. Ik begon te lachen. "Nee. Nee. Weet ik niet." Nu begon greg ook te lachen. "Dat is slim van me. Nee. Um. Ik was bij mama gisteren en vertelde me het over het feit dat ja wat je haar verteld hebt." Zei hij. "Oh en wat denk je ervan?" Vroeg ik nu. "Wat bedoel je?" Vroeg hij verward. "Je bent mijn broer ik wil weten wat je ervan vind" "ik had het natuurlijk al wel ergens zien aankomen. Ik bedoel. Ik ken jou het beste dat weet je zelf ook wel. Maar dit is ook waarom ik je bel. Ik wil dat je weet dat je altijd mijn kleine broertje blijft en ik je altijd zal blijven treiteren tot je doodgaat. Bi, gay, transseksueel zelf hetero. Kan me geen barst schelen."

"Awww. Greg. Ik hou ook van jou" ik draaide me om en zag dat liam een foto aan het trekken is. Hij komt naar me toe en toont me de foto. Ik begin te lachen. "Niall. Wat is er?" Ik ben nog steeds aan het lachen. "Niets. Maar het feit hoe ik hier nu sta. Ik had me net gedoucht en ik ben me aan het scheren. Dus mijn gezicht zit half onder het schuim net zoals mijn gsm. En ik heb nog steeds mijn scheermesje vast." Greg begon te lachen. "Foto?" "Nee. Nooit" zei ik. "Maar ik moet gaan Greg. Begint wat koud te worden met mijn handdoek. En bellen naar Ierland is hard stikke duur. Kan ik amper betalen met mijn leerkrachten loon" "ja tuurlijk. Je weet toch dat jij bijna gratis aan het bellen bent" "in dat geval." "Dag Niall" zei greg. "Dag Greg"

ik legde mijn gsm op de keukentafel en begon me verder te scheren. Ik was klaar en wandelde door de gang naar mijn kamer. Ik deed ook daar de gordijnen open. Ik koos een vers t-shirt en deed mijn jeans van gisteren weer aan. Ik ging terug naar de living. "Dus. Ik heb zitten denken. Hier in wolverhampton kunnen we niks doen. Dus waarom rijden we niet naar Londen? We kunnen romantisch iets eten in een restaurantje. En daarna kunnen we nog wat wandelen in het park" hij glimlachte. "ik vind het goed" "kom op. we moeten nu vertrekken." ik nam mijn sleutels en gsm. liam was al aan de deur aan het wachten. Ik opende de deur. en hij liep de trap af. ik volgde hem en stapte in mijn auto. ik keek naar hem. "jij studeert muziek. kies maar een tune" hij nam mijn cd' collectie. en stopte bij little mix. kom op. hij legde het op en DNA speelde. "vind je het mooi?" vroeg ik. "ja. het heeft iets mysterieus." "ik vind het stuk van i'm the x to his y. het beste." als hij echt little mix wil opleggen mag ik het spel toch meespelen he.

"Ja. ja. vind it ook. leuk gevonden" "dankjewel." liam keek me vragend aan. "Je geeft me een compliment ik zeg dank je. normaal toch?" zei ik terug. "Ik bedoel. de schrijver. goed gevonden van de schrijver" "dat is nu toch net hetzelfde Liam. Als je me nu schrijver of Niall. of meneer Horan noemt. ik ben dezelfde persoon hoor" hij liet het even inzinken. “ik weet dat ik een hoger IQ heb maar als je het nu nog niet doorheb heb ik geen hoop meer bij jou” zei ik. Hij sloeg mijn arm. “ik heb het wel door. Jij hebt het geschreven toch?” ik knikte. “goed zo. Wil je nu een sticker?” weer kreeg ik een klap. “he. Sorry. Het is sarcasme” hij keek me boos aan. “het is oke. Voor nu” ik was nu op de snelweg. We waren aan het zingen. Niet altijd heel zuiver in de hoogte. Vooral ik niet. Liam was zo goed. Maar als we al aan de 3 de keer change your life zaten. Kwamen we aan in Londen. Ik parkeerde mijn auto. “nu kunnen we met de trein en daarna de metro naar het centrum nemen. Ik kan niet echt verder parkeren.” “laten we gaan” ik nam zijn hand en kocht 2 dag passen voor metro en trein. Heel handig. Het is sneller dan te voet en goedkoper dan met een taxi. We nemen de trein en dan de metro. Ik ken Londen als mijn broekzak dus dat is al geen probleem


Op de metro laat liam mijn hand los. Hij ging met zijn hand door zijn haar en ging een paar stappen van me staan. Doet hij did nou echt? Is hij echt beschaamd. Om ons? Dat vond ik grof. Ik deed hetzelfde en leunde nu tegen de deur. Nu was het net alsof we elkaar niet kenden.

“niall? Wat is er?” vroeg Liam. “sorry jongeheer. Ik denk niet dat je me kent. Ga maar door met je leuke levendje” beet ik hem toe. Even keek hij me aan maar ik wende mijn blik af. “sorry Niall. Maar de mensen kijken. Ze zijn dingen aan het zeggen” “dus die dingen die ze zeggen zijn belangrijker dan onze relatie? Wel leuk dat ik dat ook weet.” Liam zuchte. “niall. Sorry. Je weet dat ik blij ben met ons. Ik zou niet meer zonder je kunnen weet je?” ik keek hem aan.

“toon het me” zei ik nu. “wat?” “toon dat je me leuk vind.” Hij knikte. “wat jij wil.” Hij ging naast me staan en duwde me tegen dat tussenschot. Hij begon me te kussen. Wanneer hij losliet. Keek ik hem aan. “dankje. Betekend wat voor mij” “jij bent echt een meisje soms. Weetje?” ik keek hem beledigend aan. “dat heb je zo niet gezegd” hij knikte. “jawel. En ik ben er fier op nu. Wraak is zoet weetje?” ik keek hem boos aan. “jij hebt geluk dat ik volwassen genoeg ben voor dit.” Zei ik. “tuurlijk. Wat jij ook wil geloven”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen