Heej mensjes,

Ik moest om 9 uur opstaan en dan ging ik met mijn moeder en zus naar zwolle.
Daar heb ik een jurkje gekocht voor mijn opa en oma's 50 trouwdag.
Daarna komt mijn nichtje logeren, ze zit nu naast mij op de bank en zij schrijft ook een verhaal.
http://www.quizlet.nl/stories/116842/love-dreams-and-a-lot-of-fun/ als jullie een abbotje zouden willen nemen zou ik dat erg warderen:)
Ik weet zelf nog niet precies waar het over gaat maar ik neem zoieso een abbo:)

Xx

Rosie Johnson

Ik ben gewoon in het f*king huis van One Direciton. Ik ben echt helemaal aan het fangirlen. Maar het was best wel raar gegaan, Niall dacht dat ik iemand anders was en dat ik gedronken had. Maar ik heb alleen maar cola gehad. Toen vroeg die ook nog hoe ik daar was gekomen, maar het raarste is nog dat hij me mee nam. Ik bedoel ik ben ook maar een fan, een van de miljoenen anderen. Niall rent naar boven en ik blijf alleen achter met Louis, Liam, Zayn en Daniëlle. Ik kijk overal in het huis rond, ik moet echt aan iedereen vertellen waar ze wonen. Nee wacht, ik hou het allemaal voor mezelf zodat ik altijd nog terug kan komen. Als Niall weer terug komt van beneden heeft hij een meisje bij zich, ik draai me langzaam om en kijk haar strak aan. Haar ogen, haar helder blauwe ogen, haar lippen, rood en vol, de vorm van haar gezicht, haar lengte alles is gewoon precies het zelfde als bij mij. Het kan niet, het is gewoon onmogelijk. 'Scarlet?' vraag ik twijvelend 'Rosie?' vraagt ze terug. Ik voel de tranen in mijn ogen branden, mijn tweeling zusje. Na 14 jaar weer terug.. Ik sla mijn armen om haar heen en een traan ondglipt mijn oog. 'Je leeft nog.' breng ik moeizaam uit. Ik voel aan haar beweging dat ze knikt. 'Hoe is het met papa en mama?' vraagt ze waarna ze me net roodde ogen nieuwschierig aankijkt. 'Toen jij overboord viel toen wilde papa je achterna..' ik slik een brok die zich in mijn keel heeft gevesticht door en ga weer verder. 'De bemanning hielden papa tegen tot jij uit het zicht was, zie lieten hem los maar toen is hij toch nog van het schip afgesprongen om jou achterna te gaan.. Mama en ik dachten dat jullie het niet zouden overleven.' ze kijkt me vol verbazing aan. 'Maar nu even over jou, hoe ben jij ik f*king hemelsnaam bij one directiob terecht gekomen?' vraag ik uit nieuwschierigheid. 'Hun vliegtuig was neer gestord op het eiland waar ik leefde, ik mocht mee naar de bewoonde wereld en ik kwam er pas later achter dat ze super beroemd zijn.' zegt ze weer wat vrolijker. 'Maar hoe heb je het overleefd voor one direction je vond?' ik merk zelf dat ik steeds nieuwschieriger word naar Scarlett. 'Sagi en Zazul hebben voor me gezorgd tot ik voor mezelf kon zorgen.' zegt ze schouder ophalend. 'Wie zijn Sagi en Zazul?' 'Ik laat ze je morgen zien okee?' vraagt ze waarop ik als antwoord knik. 'Blijf je slapen?' vraagt ze 'Als dat mag.' zeg ik een beetje verlegen en kijk Niall aan die nog als enige bij ons was gebleven. Hij knikt goed keurend en voor dat ik het besef word ik mee de trap op gesleurt. 'Dit gaat echt zo leuk worden!' zegt ze terwijl ze op het bed gaat zitten en me met pretoogjes aankijkt.

_______________________________

Sorry niet zo goed stukje, ik schrijf dit midden in de nacht op mijn mobiel.. :)
reacties? I love recties!
Oja welkom 2 nieuwe abbotjes:)

Reageer (1)

  • Meganf

    omg haha hartstikke nieuwschrierigxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen