005
weer een stukje <3 En weer druk bezig met andere story en school deze week zal er ook niet veel van komen i.v.m. een na laatste week van school...
'Belle!? Belle!?' hoorde ik door mijn gedachten over seths lach. 'huh?' vroeg ik wazig 'Je bent aan het staren' fluisterde Jacob. Ik had helemaal niet gemerkt dat hij weer naast me was gaan zitten. Seth zat aan de andere kant van mij. 'Het gaat beginnen' zei Jacob zachtjes. ik keek naar de man die aan het vertellen was. Hij had lang grijs haar en vertelde zo mooi dat je wel moest luisteren. Hij ging maar door en door en door. Het ging over weerwolfen en vampieren. En dat de weerwolfen ook wel 'shapeshifers' worden genoemt, omdat ze van gedaante konden verwisselen. ik hoorde ook iets over vampieren en een vete tussen hun en de weerwolven. Dat ze ook hier zouden hebben gewoont en geleefd. ik geloofde er niet veel van, maar dat maakte niet uit. ik had fantasie genoeg om me het in te beelden. Na een uur of 2 daar gezeten te hebben was het dan eindelijk afgelopen. 'ga je nog mee naar de cliff?' vroeg Jacob aan me. 'Uhm..' twijfelde ik. Ik keek op mijn horloge en zag dat het nu half 10 was. buiten van het nog licht en niet koud. 'Oke' antwoorde ik toen op de vraag van jacob. Achter me hoorde ik een kleine juig. volgens mij van seth maar ik was te lui om om te draaien.
Na een paar minuten lopen kwamen we aan bij de cliff. Het was hier wat kouder dan ik dacht en trok de mouwen van het vest dat ik aan het verder over mij handen heen. Ik ging rustig zitten op de grond in het gras. wat en mooi groen bij lag. Toen begonnen de jongens ineens, out of the blue hun shirten uit. Ik keek ze verbaast aan. 'Uhm guys wat zijn wij in fackings naam van plan?!' vroeg ik een beetje overwhelmed. 'Cliffdiving!' antwoorde Seth vol moed. Mijn mond viel open. Paul was ook mee en die ging als eerst. Toen ging Jacob en als laatste ging Seth. na een tijdje waren ze terug van het water boven op de cliff. Hoe deden ze dat? vroeg ik me af. dat ik weer eens in mijn denk modus stond viel op bij Seth die zijn kans greep en mij een knuffel gaf. ik heb niets tegen knappe jongens die mij knuffelen, helmaal niet zelfs. Maar Seth die was nog doorweekt van zijn sprong in het water. Ik sprong op, maar het was al te laat. Seth had me in zijn greep en liet me niet los. 'Ga ook een keertje' vroeg Seth. 'Nou ik weet niet of dat zo'n goed idee is hoor.' antwoorde ik twijfel achtig. "aah ben je bang om te springen?' vroeg Paul 'Oh moet jij eens opletten' antwoorde ik uitdagend. Ik trok mijn hoodie uit en mijn shirt dat er onder zat. Ik had nu alleen nog een hempje aan. en een kort broekje. ik ging aan de rand van de cliff staan en keek naar beneden. 'Oh oh oh ze durft niet te springen' daagde Jacob me uit. ik deed een paar passen naar achteren en acteerde dat ik niet duurfde. 'zie je nu wel' zei Paul. Toen liep ik naar hem toen alsof ik hem wou gaan slaan. Maar toen ik net bij hem was draaide ik mij met een ruk om een rende richting de rand. Ik maakte een dubbele frondflipp en toen ik weer boven het water was keek ik ophoog. 'Zie je wel Paul. Ik kan wel goed cliffdiven!' Schreeuwde ik naar boven. Toen ik weer boven was deed ik mijn shirt en hoodie aan en liep naar Paul toe. 'HA'. Meer hoefde ik niet te zeggen.
Er zijn nog geen reacties.