Foto bij 018

niall's P.o.v

de haarflip op 0:027 is echt fantastisch

het was middag en ik wandelde naar onze tafel. iedereen was er al. "Gelukkige verjaardag Niall!" werd er geroepen als ik neerzat. ik glimlachte. "dank u wel. dankje iedereen voor de kaartjes en sms'jes" iedereen keek me aan met een doodblik. "er waren geen kaartjes en sms'jes he? nee." vlug nam ik mijn gsm en bladerde door mijn gesprekken. "laat maar. dankje. voor de wensen" vlug stak ik mijn gsm weg. "we hebben wel een cadeautje niet?" iedereen stemde met tom in en hij gaf me een pakketje. Ik keek ze myzterieus aan. Wat zouden ze me kunnen hebben gekocht. Is dit wel geschikt voor mijn onschuldige oogjes. "Kan ik het hier uitpakken?" Ze keken me aan. "Als je jezelf nog eens onschuldig noemt Niall gaat niemand je echt nog geloven" zei tom. Ik lachte. "Het is oke dus" zei ik. Wel leuk om te weten dat we elkaar verstaan. Ik begon het papier te scheuren.

"Als we het nog opnieuw wouden gebruiken zouden we het inderdaad beter niet aan Niall gegeven hebben" ik verzamelde het papier maakte een bolletje van het en propte het in Paul's mond. Vlug ging ik verder met het uitpakken. Ik glimlachte wanneer ik het zag. Ze hadden mij een groene t-shirt gegeven. En in witte letters stond er 'kiss me I'm irish' "draai om" vlug draaide ik om en in oranje letters stond er horan en een witte 13. "Dit is zo mijn nieuwe favoriete t-shirt. Dank je wel iedereen. Uh." Ik zuchte. vlug trok ik mijn t-shirt uit. Natuurlijk waren er reacties. Ik was van plan hun reacties gewoon te negeren en deed het aan. Ik keek er naar het shirt en glimlachte.

"Nog eens bedankt." "Wat heb je van andere vrienden gekregen?" Vroeg louise. "Ik uh. Heb een demo gekregen" ik zag dat niet echt iemand me begreep. "Ik mag een demo opnemen. In een studio." Ik slikte. "Oh" zei helen. "Ja maar dat was van echt wel iedereen. Mijn ouders, mijn broer en zijn gezin. Al mijn oude schoolvrienden. Vrienden van Londen. Mijn beste vriend. Zelf jade. Ongeveer een 50 man. Maar dat wil niet zeggen dat ik dit niet cool vind. Ik bedoel. Ik vind het zo leuk dat je jullie aan me gedacht hebben" ik glimlachte. "Het is leuk te weten dat je het leuk vind Niall. Oh en we hebben je niet gezien het 2de uur" ze wisten meer. Tom dus uh. "Ik was bezig" liegde ik vlug. Beter een leugentje om bestwil dan zeggen dat ik met liam was. "Oh en Niall. Wat was liam aan het doen in je klas het eerste uur. En waarom waren jullie alleen?"

Wat ze kunnen niet weten dat ik niet hetero ben. Ik ga nu waarschijnlijk iets zeggen dat ik beter niet zou zeggen. Maar. Ik kan niet anders. Ze zijn mijn vrienden. En ik wil ze alweer gewoon niet verliezen. "Tom. Wat ben je eigelijk aan het denken? Ik bedoel oke ik kom overeen. Maar verder dan dat gaat het niet. Ik met een jongen dan nog? Wat denk je wel dat ik ben gay ofzow" ik lachte het weg. "Ik was maar een grapje aan het maken Niall. En als je het wil weten. Nee we denken niet dat je gay bent" zei tom. Ik knikte. "Dat hou je beter zo. Ierse mensen kunnen boos worden" zei ik.

Hij lachte. "Die onthou ik beter" ik lachte met hem mee. Ze zouden eigenlijk eens moeten weten. Maar hoe erg het ook klinkt ik kan niet anders dan liegen.

Vlug ging de middag voorbij. En ik vond mijzelf kijken tegen dat het 4 uur was. En wanneer de bel dan eindelijk ging begon ik te juichen. "Het is gedaan. Ik ben weg hier losers. Het enige irritante is dat ik lorgen terug moet komen." Ze lachten en ik stond een beetje ongeduldig te wachten tot iedereen weg was. 3 over 4 sloot ik de deur en ik kon mezelf nog net weerhouden van te lopen naar de parking. Liam was daar nog niet dus ik leunde heel charmant tegen de muur. 10 over 4 was hij daar eindelijk. Vlug wandelden we naar mijn auto. "Als we geluk hebben heeft hij het nog niet begeven." Kort lachte hij. Vlug reed ik naar mijn huis. "Kom binnen in mijn villa" nu lachtte ik zelf. Ik deed mijn schoenen af en sloot de deur weer. "Zit neer. Maak het jezelf comfortabel. Ik ga iets anders aandoen." Ik had mijn kiss me I'm irish t-shirt weer afgedaan. Die nam ik uit mijn rugzak en deed die weer aan. Ik vond het baggy effect cool. Zit echt lekker. Vlug deed ik een joggingsbroek aan. Vlug haalde ik een hand door mijn haar. Ik kwam terug in de living. "Wil je iets om te drinken?" Hij schudde zijn hoofd: "zeker he?" Ik knikte. "Ja. Dankje" ik nam een glas cola. Ik zette het op tafel en viel in de zetel.

"Moe?" Vroeg Liam. Traag knikte ik. "Als je een dutje wil doen" "nee nee. Het is ok" onderbrak ik hem. "Wat ga je koken?" Hij klonk echt benieuwd. "Waarschijnlijk mijn beroemde pasta met vis en een brocolli saus. Lekker en heel heel lekker. Ik bedoel. Als ik het al kan maken" we babbelden nog een beetje en ik dacht dat het beter was dat ik aan het eten begon. Liam volgde me en zat neer in de keuken. Ik begon met koken. Wanneer ik klaar was nam ik 2 borden en plaatste de kom op tafel. "Het is heerlijk Niall" "dankje" ik ben al blij dat hij niet stikte of alles doorspoelde met de cola die ik hem geschonken had. "Eet je dit elke dag?" Ik schudde mijn hoofd. "Nee, ik heb ook mijn speciale dominos pizza, fish en chips, nandos, McDonalds en mijn oma's recept van zelfgemaakte macaroni met kaassaus." Zei in fier. "Wow dat is gezond. Wist je Niall. Er zijn planten en ze noemen het groenten. En eigenlijk moet je ze eten omdat ze bevatten allerlei mineralen en vitamines. Je moet ze echt eten" zei hij serieus. "Dankje Liam. Nu weet ik dus wat ik van tussen mijn hamburger haalde in de McDonalds. Ik eet gezonder in school. En wanneer jade thuis was kookte ze ook voor mij. Dus ik at veel gezonder vroeger maar. Ik moet toegeven dat ik toen ik eerst op de universiteit zat ik veel ongezonder at. Mijn kotgenoten zaten raar genoeg in de zelfde richting. Wat ook wel vreemd was. Maar ja dat was dus elke avond feesten voor de hele nacht. Naar de les met een kater. 'S middags aten we chips omdat dat het enige was dat onze magen konden verdragen. en dan 's avonds aten we McDonalds omdat we honger hadden. en dat begon opnieuw"

"hoe ben je eigenlijk afgestudeerd?" "dat was het eerste halve jaar van de 3 daarna had ik mn eerste vriend en dan ben ik bij hem in getrokken omdat mijn kot vrienden me niet meer wouden zien. Josh is de enige vriend die me blijven steunen is. maar ja na michael ben ik ergens verhuist en maakte vrienden die me accepteerden." hij knikte. dit was zeer moeilijk om te vertellen. "hoe reageerden je ouders?" hij was aan het graven. maar dat vind ik niet erg. "ik heb ze het enkel recent maar verteld" "wat is recent" ik zuchtte. "vorige week. zaterdag. ik wou ze het zeggen. maar dan leerde ik jade kennen en wist ik dat ik niet gay ben en dan dacht ik dat ik wel met Jade zou eindigen. en als je nu bi of hetero bent als je met een meisje bent is alles altijd oke. maar ja je weet ook hoe dat afliep en dus besloot ik dat ik ze het beter zou zeggen." hij knikte. "en hoe reageerden ze" ik glimlachte. "zo een interesse. oke. um ik vertelde het mijn vader toen hij naar de voetbal keek. dus hij vond het niet echt erg. en mijn moeder dacht waarschijnlijk dat ik een meisje zwanger had gekregen toen ik zo om 9 uur 's avonds op haar stoep stond. maar ze begreep het. en omdat ik het al zolang weet wist ze ook dat ik niet veranderd ben." hij knikte maar zei niets. "gaat het?" vroeg ik een beetje bezorgd. hij keek me verward aan. alsof hij met zichzelf aan het vechten was met zichzelf. hij zak een stuk zalm in zijn mond en keek me aan. recht in mijn ogen. "ja het is gewoon. hoe open en relaxt je erover bent. ik heb veel respect echt" ik lachte.

"oke. beschrijf jezelf in 3 woorden." hij dacht even na. "vriendelijk, liefdevol en sterk. jij?" "zorgeloos, lachen en knuffelen. maar wat bedoel je met sterk?" hij knikte. "je kan het in 2 manieren bekijken. sterk omdat ze kunnen me niet meer breken. ik heb gewoon al te veel meegemaakt. en sterk omdat ik wel redelijk sterk ben. ik heb 4 jaar op boksen gezeten en deed bodybuidling elke da en daarvoor heb ik 5 jaar gebasketbalt. ik heb je toch al gezegd dat ik in het schoolteam zat? ik was aanvoerder ik bedoel hoe cool is dat?" ik lachte en knikte. na het eten ruimden we de tafel af en lieten de vaatwas draaien. we zaten in de zetel nu. "filmpje?" vroeg hij. hij haalde zijn schouders op. "weet ik niet het is al 7 uur en mijn moeder.." "kan de pot op. we gaan een filmpje kijken" hij lachtte en ik legde de 3 de high school musical op. hij wou Disney. en ik wou hete jongens en vrouwen. ik snuggelde in zijn zijde. "hij is zo hot" mompelde ik. liam keek naar me. "wat zei je?" "hij is zo hot. kijk naar dat lichaam?"

"crush op zac efron?" ik knikte. "ja. ik denk dat hij net zoals jou is maar jij hebt bruine ogen in plaats van blauwe. maar hij is zo hot." ik beet op mijn lip. "wel dank je" hij legde zijn arm om mijn schouder. "ik ben serieus. jij bent zo hot als zac efron. ik bedoel dat denk ik toch. maar dat zal wel als je zo mooi bent als je gezicht." ik likte mijn lippen. "ik zou beter stoppen met alles te zeggen dat ik denk niet?" hij lachte nu. "ik dat dat het cute is." "ja. toch stop ik" we hoefden niet te praten. ik was aan het indutten en wanneer ik mijn ogen opendeed liep sharpay net boos van het podium. "net op tijd" zei ik. liam keek naar me. hij snapte me niet. "de haarflip. kijk gewoon" troy zat nu op de piano. "dood gaan in 3-2" hij deed de flip en ik was bijna aan het kwijlen. "wow" zei liam nu. ik knikte "ik weet het" "je hebt gelijk. ik heb de film al zoveel gezien maar did heb ik nog nooit gezien." ik knike. "bedank de bi jongen maar." ik lachte. ik legde mijn mijn hoofd weer op zijn schouder. we keken de film uit en liam probeerde van onder mij te komen.

"nee. niet gaan" zeurde ik. "ik moet gaan Niall. mijn moeder zal al denken dat ik ontvoerd ben." ik legde mijn arm rond zijn borst zodat hij niet kon bewegen. "je bent volwassen Liam. je kan gaan en staan waar je wil" ik had mijn ogen dicht gedaan nu. "ja maar ik woon daar nog dus ik heb geen keuze. met een klein beetje van zijn macht was hij boven mij. "ga slapen Niall." ik knikte en stond ook op. ik gaf hem een knuffel. "dag Liam." "dag Niall" ik liet hem gaan en hij wandelde weg. hij draaide nog eens om en glimlachte. ik zuchtte wanneer ik de voordeur hoorde dichtslaan beneden. ik deed mijn deur dicht. ik vond het echt heel leuk om met hem te zijn. als hij alleen maar wist hoe veel



Reageer (1)

  • HaveAGoodDay

    Mha zalige hairflick ;) &omg my feels so cute je schrijft goed !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen