Foto bij Day 30

Heej mensjes,

Vandaag PW M&M gehad, ik hoop echt heel erg dat ik een voldoende heb!
Ik heb vandaag ook gezwommen met een vriendin bij mij thuis, was echt heel leuk:)

Xx

Scarlett Johnson

Eerst wisten we totaal niet wat we gingen doen, maar toen kwam Harry op het idee om fifa te spelen. Ik had echt geen idee wat dat was maar ik volgde hem maar gewoon. We lopen de trap op en dan in de richting van zijn kamer. Hij drukt de deurklink omlaag en trekt 'm open. Hij stapt naar binnen en haalt een enorme tv tevoorschijn. Hij pakt ook 2 controllers ofzoiets en geeft er een van aan mij. 'Uhm, Harry, hoe werkt dit precies?' vraag ik terwijl ik moeilijk naar mijn controller kijk. Hij komt naast mij zitten en geeft de betekenis van alle knopjes die erop zitten. Ik knik al weet ik nogsteeds maar het is toch voor de lol.
Als ik het spel eindelijk een beetje onder controle krijg krijg ik honger. 'Harry?' 'Ja?' 'Ik heb honger.' zeg ik terwijl ik mijn hand op mijn buik leg om het geluid die er vandaan komt te verminderen. 'Dan gaan we toch wat eten pakken.' zegt hij spimpel en drukt het spel op pauze. Ik knik en loop achter hem aan naar beneden. Hij rommeld wat in de kastjes en pakt er dan een zak uit. 'Wat dacht je van chips?' vraagt hij terwijl hij de zak voor mij houd. Ik pak hem af 'Oke' grijns ik. Hij grinnikt even en ik ren de trap af met de zak in mijn handen geklemt. 'Hee, kom hier!' hoor ik Harry roepen. Ik ren de zijn kamer en spring op zijn bed. Ik open de zak en geniet van de inhoud. Een paar seconden later komt een vermoeide Harry naast mij zitten. Ik grinnik even omdat hij helemaal buitenadem is. De hele avond hebben we gefifaat of hoe je dat ook noemd. Als ik net aan het winnen ben van Harry hoor ik dat de deur met een ruk open word getrokken en een verbaaste Niall staat in de opening. 'Huh, maar net, en nu, daar..' brengt hij moeilijk uit terwijl hij van mij naar beneden naar de kamer en weer terug gebaart. Harry en ik kijken Niall verbaast aan. Ik sta op en loop naar Niall toe 'Wat is er?' hij pakt mijn hand en trekt me mee naar beneden waar ik de andere jongens en Daniëlle ook zie. 'Hee Daniëlle, heb je het al gehoord, ik heb mijn geheugen weer terug!' roep ik terwijl ze mij even verbaast aan kijkt als Niall deed. 'Wat is er toch met iedereen?' vraag ik als ik Louis, Zayn en Liam ook zo naar mij zie kijken. 'W-waar is ze?' vraagt Niall stotterend en Liam wijst naar de woonkamer. Er komt een meisje vandaan gelopen, eerst zie ik haar alleen van de zijkand. Ze heeft hoge zwarte hakken, een strak donkerblauw jurkje aan en ze heeft lang stijl bruin haar. Ze draait zich om naar mij en en we staan recht tegenover elkaar en het lijkt wel of ik in een spiegel kijk, Rosie?

___________________________

Sorry dat ik zo lang niet meer op Quizlet heb gezeten, ik heb gewoon 3 dagen niet mijn pc aangeraakt.
EEN RECORD! ik ben zo tros op mezelf *pinkt een traantje weg*.
Maar ik denk dat ik stop met elke dag schrijven want ik krijg voor de vakantie heel veel toetsen enzo..
Maar ik probeer zo veel mogelijk(H)

Reageer (2)

  • Meganf

    ha ik ben het eens met disagree en wel zo vaak mogelijk schrijven please sbel verder

    1 decennium geleden
  • Azriel

    HA gaat die bitch eerst Niall pesten en m nu flippen als ze hem ziet.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen