Foto bij Hoofdstuk 34

"We gaan naar binnen en bedenken een reden waarom wij ruzie zouden kunnen hebben. We doen alsof we elkaar haten en daarna komt Louis ons 'per ongeluk.' zoenend tegen in een hoekje." Legt Niall fluisterend uit.
Ik lach en knik. Ja ja, bla bla. Leuk plan, maar het gaat me natuurlijk om die zoen.
Snel kleden we ons om, ik pak mijn nieuwe bikini. Tessa heeft ongeveer dezelfde. Tessa... Tessa... Tessa...

"Ahh kijk eens aan, daar zijn ze toch!" Roept Perrie enthousiast wanneer Niall en ik in haar zicht komen.
We lachen allebei, kijken elkaar aan en knikken kort. Time to prank this sh*t.
"Hi." Antwoord ik en Niall loopt meteen verder, richting de jongens die in het zwembad aan het overgooien zijn met een bal, of iets dat op overgooien lijkt. Ik loop richting de meiden die op de ligbedjes liggen te lezen. Ik loopt paal langs Niall door en voel een chagrijnige energie van hem af komen, hij is echt een goede acteur.
"Was het leuk?" Vraagt Daniëlle zodra ik plaats heb genomen op het vrije bedje naast haar.
Ik kijk op van het tijdschrift dat ik lees en haal mijn schouders op. Ik heb dus echt geen idee welke reden Niall heeft bedacht voor onze ruzie.
"Nee dus." Concludeert Eleanor die zich ook in het gesprek heeft gevoegd.
Wederom haal ik ongeboeid mijn schouders op en ga verder met het lezen van mijn tijdschrift. Aha kijk eens aan; een interview met One Direction. Let's see...

- Zijn er momenten waarop jullie terug zouden willen naar jullie oude leven?
Harry: Ja, soms wel, er gaan veel roddels over me rond en op momenten dat ik veel negatief commentaar krijg wens ik soms dat alles weer zoals vroeger was.
Zayn: Nee, niet echt... Ik moet genieten van wat ik allemaal meemaak en dan komt de rest wel op z'n pootjes terecht.

- Hoe zit het met die gillende meiden? Krijgen jullie daar nooit genoeg van?
Louis: Zeker niet! Het is absoluut fantastisch, ik ben wel iemand die van aandacht houdt. Toch heb ik wel medelijden met ze: Ze doen zo hun best om ons te zien en onze bewaking sleurt ons er gewoon langs.
Niall: Directioners zijn perfect, als ik geen player zou worden genoemd zou ik ze stuk voor stuk daten.


Ik kan de rest van het interview helaas niet lezen omdat ik een hand op mijn schouder voel, ik kijk wederom op van mijn boekje en zie Perrie met Daniëlle en Eleanor.
"Kom je mee het water in?" Vraagt Perrie lief. Ik knik en sta op. Om samen met de meiden gelijk het zwembad in te springen. Brr... Toch wel koud in het begin.
Meteen zwemmen Daniëlle, Eleanor en Perrie naar Liam, Louis en Zayn. Ik kijk even kort naar Niall en moet me inhouden niet hetzelfde te doen.
"Hey Anne, waarom ben je opeens weer beter?" Vraagt Louis dan.
Beter? Waar the f*ck heeft hij het nu weer over?
"Beter?"
"Ja net was je nog zo ziek dat je niet eens tijd had om langs de KFC te gaan." Zegt Niall snel.
Oh ja... I get it.
"Dus?" Speel ik mee.
Ik zie Niall zuchten van opluchting.
"Ja ja." Zegt Louis schijnheilig.
Precies goed, Louis die zo fel reageert, dat kan alleen maar meer pret betekenen straks.

Heey,
Ja jullie verdienen het... Alle kudo's en reacties... LOVELY!!!
Maar goed.. Wat denken jullie dat er gaat gebeuren?

Ik vroeg me sowieso af: Hebben jullie enig idee wat er verder in dit verhaal gaat gebeuren?
Reageer maar wat jullie denken, ik wil het gewoon weten ;)
Lots of loveeee

Reageer (4)

  • Jeongguk

    alsjebieft nog een hoofdstukje ik wil weten hoe het veder afloopt !
    hahaha
    Stiekem is Niall wel een player want hij date ook al met mij ^^ dont tell anybody gehehe
    x

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    Ik heb niet echt een idee wat er nog kan gebeuren.. DUS GA GEWOON SNEL VERDER JAAAA!!! (:

    XLaura

    1 decennium geleden
  • Multiply

    What>! Haha, ik wil echt verder lezen!

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Geniaal ! Kben benieuwd...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen