13: The way of the shinobi - An old friend
"Dwaas broertje." : een veel gebruikte spot-zin die Itachi gebruikt tegen Sasuke.
The road to Oto
'En ze dacht nog dat we haar bij ons team wilden ook.' lachte Suigetsu nog na bij de gedachten wat er net was gebeurt. 'Hmm...' gromde Sasuke. 'Ik bedoel ,het is toch idioot. Ze trapte er zelfs in toen we zeiden dat we de gevangenis kwamen na kijken, belachelijk.' grinnikte hij. 'Sasuke ging zitten. 'We moeten eten.' zei hij en hij pakte de lunchpakketten uit. 'Oooo, rijstballen.' zei Suigetsu en het water liep uit zijn mond. 'Tast toe.' zei Sasuke rustig en hij at zijn eten in één enkele keer op. 'Bjen je wjnu al kljaar?' vroeg Suigetsu met zijn mond vol rijst. 'Ja ik moet even weg.' zei Sasuke. 'Oké je moet het zelf weten.' zei Suigetsu hoofd schuddend maar Sasuke was al weg. 'O fijn ik wordt weer eens alleen gelaten.' zuchtte Suigetsu en hij at gretig verder.
Close to the road to Oto
Dit gevoel. Dacht Sasuke. Ik heb het niet gevoeld zien... 'Ah daar ben je.' zei een stem nog koeler en ijziger dan die van Sasuke. 'Jij.' zei sasuke droogjes. 'waarom zoek je me op?' vroeg de stem. 'Het is meer een toevalligheid.' zei Sasuke en zijn woede begon te koken. 'Je bent nog steeds zwak broertje.' grijnsde Itachi. En het woord spookte door Sasuke's hoofd. Zwak ,zwak ... zwakkeling. Het brandde alsof hij in een bad vol lava zwom. 'Ik heb getraind.' zei sasuke. 'met trainen kom je niet verder. Dwaas broertje!' zei Itachi en zag meteen dat hij Sasuke liet koken . Of beter nog , hij liet hem overkoken. 'Jij !' riep Sasuke en hij activeerde de curse mark. 'O , kijk de marionet van Orochimaru begint aan zijn toneel. Ik heb ook zo mijn trucjes broertje.' grijnsde Itachi en hij veranderde in een horde kraaien en vloog op Sasuke af. Sasuke hield zijn handen voor zijn gezicht om het te beschermen tegen de klauwen en hun snavels. Itachi verscheen een paar meter van Sasuke vandaan. Hij draaide zich om. Sasuke maakte een vuurbal klaar maar Itachi was hem voor de door chakra versnelde shurikens vlogen hem rond de oren hij trok snel zijn zwaard en kon er een paar afslaan maar het was maar om hem af te lijden Itachi sprong nu op hem af met zijn kunai in de aanslag. Sasuke doorzag de aanval en zwaaide met zijn zwaard naar Itachi's buik. Maar die sprong met een voorwaartse salto over Sasuke en toen hij ondersteboven in de lucht hing vuurde hij een vuurbal af op Sasuke's rug. Raak. Sasuke vloog enkel meters verder en zijn trui vatte vuur. Sasuke sprong behendig recht en trok zijn brandende trui weg. sasuke maakte een Chidori en vloog op zijn broer af. 'Je bent nog geen haar veranderd.' siste Itachi en hij pareerde de aanval. Hij pakte Sasukes arm en beëindigde de chidori. Hij duwde Sasuke tegen een boom en drukte zijn wijs vinger tegen zijn voorhoofd. 'Je bent echt nog niet veranderd , je bent nog steeds dat zwak kind dat zijn ouders niet kon beschermen ik dacht dat je me zo graag wilde vermoorde maar het lijkt of je niet eens probeert. Maar wat verwacht je ook , als je al niet van je eigen Sensei kan winnen.' zei hij en keek in de angstige ogen van Sasuke . 'je weet van kakashi?' vroeg hij. 'Als die idiote Kabuto en Orochimaru er niet waren geweest was je nu dood.' zei hij en duwde (net als Kakashi had gedaan) zijn vinger in Sasuke's nek en verlamde hem , maar voor een deel hij was nog bij bewustzijn en kon nog zijn en praten. 'Word sterker om mij te verslaan , en stop niet tot je sterk genoeg bent.'
Reageer (1)
zo herken ik itachi niet!!
1 decennium geledenmaar wel goed geschreven