Hundred and Four
*Zoey Miller
Mijn hand schoot meteen naar mijn hals en camoufleerde de vlek met enkele lokken haar. Ik gaf een kuchje en keek Liam met onschuldige ogen aan terwijl ik zocht naar een verklaring. Hij leek zijn oordeel echter al geveld te hebben. Met een blik die half afgrijzend en half geamuseerd was keek hij me aan. Waarschijnlijk had hij geen idee dat het van Harry kwam en niet van Trevor. Ik had net een antwoord in mijn hoofd toen hij zijn schouders ophaalde.
'Je wordt 17, Zoey. Ik weet ook wel dat je geen kindje meer bent. Maar-' Ik trok mijn wenkbrauwen op in afwachting van zijn volgende woorden.
'Maar wat?' vroeg ik. Hij liet zich neerzakken in de zetel, vlak naast Harry, die nonchalant met zijn gsm aan het spelen en tegelijkertijd aan het meeluisteren was.
Liam klopte uitnodigend op de lege plek naast hem, waar ik me neerzette. 'Maar?' probeerde ik opnieuw. 'Maar ik vind Trevor niet goed genoeg voor je.' antwoordde hij. Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar Harry, wiens mondhoeken tevreden naar boven krulden.
'En wat vind je dan niet goed aan hem?' Het was niet alsof ik mijn zo goed als ex-vriendje nog een kans zou geven, maar ik was nieuwsgierig naar het antwoord. Voor hetzelfde geld was het gewoon omdat hij samen was met mij, dat Liam hem niet kon uitstaan en zou dit zo zijn bij al mijn toekomstige vriendjes.
'Heb je Harry al eens goed bekeken?' Beter dan je denkt. 'Iedereen die mijn vrienden bezeert komt al meteen niet in aanmerking om met een van mijn familieleden te mogen daten. Bovendien heb ik gewoon iets tegen hem. Ik weet het niet. Misschien is het gewoon omdat-' 'Trevor heeft ooit tegen Liam zijn bewondering voor je kont laten blijken en sindsdien moet hij niet veel meer van hem weten.' onderbrak Louis hem. Ik begon te lachen toen ik Liams uitdrukking zag. Oh, nee... Had hij dat echt gedaan?
'En wat is daar mis mee? De waarheid mag gezegd worden!' grinnikte Niall. Liam schudde vluchtig zijn hoofd. 'Nee, het is niet alleen daarom. Ik vond hem gewoon niet heel aardig en nogal vol van zichzelf. Hij keek ook continu naar andere meisjes, en deed niet eens moeite om het te verbergen.'
'En welke jongen zou je dan wel je zegen geven, Liam?'
Veel bedenktijd had hij niet nodig. 'Hij moet betrouwbaar, aardig, loyaal, grappig en geduldig met je zijn. Iemand die 24/24 en 7/7 voor je klaarstaat om je te behandelen als een prinses.'
'En dan zeggen sommigen dat ik hoge eisen stel bij jongens!' hoorde ik Ariana roepen.
Hello everybody! Long time no see. Ik heb goed nieuws en slecht nieuws: mijn examens staan voor de deur en ik heb meer huiswerk dan ooit. Ik heb dit stukje tussen de soep en de patatten geschreven. Maar het goede nieuws is: als ik klaar ben met mijn examens heb ik weer een heleboel tijd om terug voor jullie te schrijven. flower)
Reageer (4)
waarnschijnlijk heb je je examens al gehad maar zo niet, dan heel veel succes,, en als je ze al hebt gehad,, hoe is het gegaan??
1 decennium geledenheel veel succes met je examens!!
1 decennium geledensnel verder!! x
Ga snel verder xx
1 decennium geledenSnel verdrr !!!!
1 decennium geleden