Foto bij Hoofdstuk 33

Ik heb geen idee wat ik net zei. Of wat Niall net zei.
Er valt een stilte, die raar genoeg totaal niet ongemakkelijk voelt. Waarschijnlijk moeten we allebei nog even bijkomen van wat er net gebeurde.
Duizenden vragen zweven door mijn hoofd:
Wat denkt Niall nu van me?
Was dit lust of echt liefde?
Vind ik hem leuk?
Wat denkt de media hiervan?
Zou ik nu de 1D slet worden genoemd?
Heeft de paparazzi ons gezien?
Vindt het management van de jongens dit goed?
Helaas is er maar een vraag waarop ik een zeker antwoord kan geven: Vind ik Niall leuk?
Ja.
Ja, ik vind hem leuk. Geen twijfel over mogelijk.
"Echt?" Verlaat mijn mond na een paar minuten. Niall knikt alleen. Weer een antwoord op een vraag.
Langzaam, maar onzeker komt zijn hoofd dichter bij mijne en maar al te graag doe ik hetzelfde. Ik sluit mijn ogen en ondanks mijn onzekerheid probeer ik van het moment te genieten. Niall's lippen komen langzaam aan die van mij te plakken.
Het enige dat ik kan doen is glimlachen, die zoen was perfect. Niall doet hetzelfde en slaat dan een arm om me heen waarna we samen verder kijken naar de tv en genieten van onze drankjes en elkaar.

"Heey!" Roept Louis vrolijk zodra hij ons ziet.
"Louis?" Vraagt Niall meteen waarschuwend en fel. Wauw, kwam die reactie eens even zomaar uit het niets.
"Ook leuk jou weer te zien." Antwoordt Louis sarcastisch.
"Hi." Verpest ik het gesprek, tja ik ben zo iemand die daar dus best goed in is. Er valt een stilte, maar ik heb het idee dat Louis en Niall verder praten via telepathische berichten aangezien ze nogal fel naar elkaar kijken.
"Dus..." Verpest ik het weer. Ik zei het toch verpesten is mijn ding.
"Dus..." Herhaal Louis en hij kijk uitdagend naar Niall. Niall werpt hem de don't-you-dare-saying-that blik toe. "Ik ga weer zwemmen."
Een gemene glimlach verschijnt op Louis' gezicht en Niall is over gegaan op de you-did-dare blik maar ook hij begint al snel te lachen.
Louis verdwijnt weer het zwembad in waar ik ook Harry en Liam zie, waarschijnlijk is Zayn daar dan ook en de meisjes ook, denk ik dan.
"Anne?" Vraagt Niall nadat hij een koekje uit de koekjestrommel naast zijn bed heeft gehaald.
"Ja."
"Zijn we nu samen?" Hij kijkt super schattig op van zijn koekjes trommel.
"Ja" antwoord ik op dezelfde toon als hiervoor.
Niall glimlacht opgelucht en ik neem plaats naast hem op zijn bed en geef hem een zoen op zijn voorhoofd.
"Zullen we ook even gaan zwemmen?" Vraag ik dan.
"Is goed, maar we gaan niet meteen zeggen dat we samen zijn hè."
Wat? Waar slaat dat nu weer op? Schaamt hij zich voor mij ofzo?
"Huh?"
"Ik heb een veel beter plan."
Ah... Daar is Niall weer met z'n plannetjes. Dit kan wederom leuk worden!
"We gaan het ze moeilijk maken." Ik hoor aan zijn stem dat hier iets achter zit en ik glimlach opgelucht.
"Vertel."

Heey buddehhs,
Ik heb echt eindeloze inspiratie... eindelijk nog een keer (:
Wat gaan jullie doen om vanmiddag nog een stukje te krijgen??
Love yaaa x

Reageer (6)

  • AnkePayne

    en ze zijn zot schattig samen :)

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    kben echt benieuwd!!

    1 decennium geleden
  • Multiply

    Yeah, Niall heeft een geNiall plan haha

    1 decennium geleden
  • FabriziaNaomi

    Jeeeejjjj ze zijn samen!!!, vet cuteeeeee

    1 decennium geleden
  • Novalunosis

    Snel verder,
    &
    Zou een kudo helpen voor een een nieuw stukje ?? xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen