heeiii lieve mensen,
ik schrijf dit verhaal niet zo vaak maar ik heb ook niet zo heel veel inspiratie voor mijn verhaal... nouja nu heb ik weer even inspiratie dus is hier weer een stukje!

oja en willen jullie toevallig het verhaal van mij en janneke lezen? en dan even een kudo of abo nemen en een reactie achter laten? hihi zal ik heel lief van jullie vinden!

nouja veel leesplezier
ciaoo xo'Anne

vanuit Rein

Ik doe de huisdeur open en loop weer naar binnen. Ondertussen zijn Hidde, Timo en Job ook al beneden en zitten ze met z’n 3en tv te kijken. Ik loop rechtstreeks door naar boven en stap snel onder de douche, want over 1,5 uur zou ik bij Annika zijn. “pap, ik ga zo naar Annika toe!” roep ik als ik de trap af loop om even wat te gaan eten. “wie is die Annika dan Rein?” vraagt Chrisje benieuwd als ik aan tafel ga zitten om te eten, “gewoon, Annika..” zeg ik droog maar blijkbaar is dat niet genoeg voor der. “gewoon Annika, en waarom ga je dan naar der toe?” vraagt ze met een grinnik in der stem. “het is gewoon een vriendin van me oke, hou er over op alsjeblieft dankjewel” zeg ik een beetje chagrijnig, want Chrisje wil soms echt te ver gaan. “oke dan, ik wist niet dat je boos werd..” zegt Chrisje en ze eet verder haar brood op. Als ik klaar ben met eten trek ik snel mijn schoenen aan en loop richting Annika’s huis.

“hey!” zegt Annika vrolijk als ze de deur open doet, “hee” zeg ik met een glimlach op mijn gezicht terug en samen lopen we naar binnen. Ik hang mijn jas op en loop dan door naar de woonkamer waar ik Annika op de bank zie zitten, eigenlijk is ze best wel een mooi meisje, ho Rein stop je hebt je laten beïnvloeden door Chrisje... ik word uit mijn gedachten gehaald door Annika die nog even vrolijk zegt, “REIN HALLO?” en met haar hand voor mijn gezicht zwaait. “hallooooooo” zeg ik een beetje verward terug, ik had niet eens door gehad dat ze naar me toe was komen lopen. “mijn moeder is naar mijn oma in Eindhoven gegaan dus ik ben vandaag alleen thuis” zegt ze dan en ik knik. “wat gaan we doen?” vraagt ze en ze kijkt me vragend aan, “we kunnen een film kijken?” stel ik voor en ze knikt “is goed! Wat voor film?” “zullen we een horrorfilm kijken?” vraag ik en ik zie der slikken “uhh, is goed zoek er maar een uit” zegt ze en ze wijst naar de doos met films. Ik kies uiteindelijk de film ‘insidious’ uit en we gaan samen op de bank zitten en Annika komt tegen me aanzitten. Bij ieder eng stukje kruipt ze diep weg in mijn trui en wrijf ik rustig over der arm heen totdat ze weer rustig word. Na de film zitten we nog een hele tijd gezellig te kletsen en we lachen heel veel, totdat ik naar huis moet omdat we gaan eten. Annika staat op en loopt met me mee naar de deur, als ik mijn jas aan heb gedaan en me omdraai om nog even doei te zeggen tegen Annika kijk ik recht in der mooie blauwe ogen. We staren elkaar even aan totdat Annika met der hoofd schud en een stapje achteruit doet. “uhh, ik moet gaan denk ik” zeg ik een beetje stotterend en dan loop ik naar buiten, “doei” zegt ze nog en ik zwaai even naar der. Dan loop ik verder naar huis, eigenlijk had ik der gewoon moeten zoenen..

ik loop mijn huis weer binnen en de eerste die ik tegen kom is Chrisje, nou niet bepaald de persoon die ik nu graag tegen kom. “reintjeee” zegt ze een beetje grinnikend, “zeg maar gewoon wat je wil zeggen chrisje..” zeg ik en ze krijgt een iets serieuzer gezicht, “ik wil je helemaal niet irriteren hoor rein, ik zie alleen gewoon aan je dat je verliefd bent broertje”. “oow, uhm ja uhm hier wil ik het niet over hebben” ik struikel half over mijn woorden terwijl ik dit tegen der zeg en loop snel door naar boven. Ik pak mijn mobiel erbij en whapp naar de jongens:
ik: hey
Daan: hey gast
Owen: yooo
Nils: hee jongens
Ik: ik heb een vraag…
Nils: vertel
Ik: ik ben ongeveer een week nu bevriend met Annika, een meisje die nieuw is bij ons op school, en vandaag hadden we samen afgesproken en gingen we samen film kijken, toen stonden we bij de deur omdat ik weg ging en toen staarden we elkaar serieus aan en zoenden we bijna, maar toen schudde ze der hoofd en toen ben ik snel naar huis gegaan en nu?
Daan: uhh wow
Owen: tja vind je der echt leuk?
Nils: wilde je der zoenen?
Rein: ja ik denk het wel.. want ik zat serieus de hele tijd met mijn gedachte bij haar… en ja eigenlijk wel..
Daan: vraag of ze mee gaat morgen naar de studio?
Owen: goed idee, misschien was het voor haar ook een beetje verwarend, omdat jij zo snel weg liep..
Nils: ja ik ben het wel met Daan en Owen eens..
Rein: ja is goed ik vraag wel of ze mee gaat en ja kan best maar ik wist niet wat ik moest doen oke
Owen: ja je bent dus echt wel verliefd hahah
Daan: ja RT hahah, maar ik ga!
Nils: ja Rein we merken het al haha
Rein: hajjee daan, ik ga ook!
Owen: houdoee allemaal
Nils: doei he dan haha
Daan: DOEII!
Ik lig ondertussen nog even na te denken op mijn bed over wat de jongens zeiden, ik denk eigenlijk ook wel dat ik echt verliefd op der ben.. snel open ik mijn gesprek met Annika en whapp der even of ze morgen mee wilt, nu nog hopen dat ze mee wilt…

Reageer (4)

  • Josianne1998

    Verder mag ik maybe de vriendin van Daan of Nils of Owen zijn please xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx love your story

    1 decennium geleden
  • JanineL

    Ik lees "dat verhaal" al maar snel door!

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Snel door en ik kan ook niet wachten echt super leuk!!!! Xxxxxx

    1 decennium geleden
  • MINIik

    snel verder :P ik kan niet wachten joh

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen