Hoofdstuk 1 - From the start
Op wahed dag liep Esra (undercover naam, uit veiligheid word naam niet toonbaar gezet) en haar beste kanka Onbekend 1 (Te lui om n naam te verzinnen) door Meezenbroek. T regende kk hard. '' Wat een khra ochtend man, wrm gaan we naar school?!'' zei ik tegen Onbekend1. Ze keek gwn dom voor zig uit. Ineens stoote ik mn mooie gucci's ergens tegenaan. T was een kk blokje hasj! Geluksdag woelèh! '' Check Onbekend1, k heb die doko gevonden op streetz, hoe dan khra dag!''. Ze was ineens kk blij. '' Ik ken wel iemand, gaan we hem die shit verkopen. Die shit is kk slecht, gewoon in deze zakie doen lykt die shit weer goeie'' zei Onbekend1. En dat gingen we doen. Ze belde die manetje (walid) en hij kwam meteen met zn Golf aangeknalt. '' Wat heb je veur mi dushi?'' vroeg Walid. Onbekend1 zei; '' Kk goeie hasjisj a sahbe, heeft mn bruur gistere van grens van Marokko gefixt, jewait''. '' Haaaayhaaaay, zo doen we die ding schatje, ik geef je 5 barkie voor die ding, maar wel bek dicht eh. Wallah ik vertel je bruur van die stuzu actie.''
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Er zijn nog geen reacties.