Foto bij Crash eleven

Zayn Malik pov

"Zo, boven is alles opgeruimd" zegt Liam als we terug beneden komen. Linn heeft zo te zien net gedaan met de keuken en Niall zit al in de zetel omdat hij klaar was. Linn's vader kijkt ons aan als we beneden komen. zou hij het merken dat Liam en ik samen zijn? mensen die ons niet kennen, merken die dat we verliefd zijn op elkaar? ik ga het hem nu ook niet op de man af vragen, maar deze vraag spookt eigenlijk al een tijdje door mijn hoofd.
"Willen jullie iets drinken?" vraagt Linn. Bij die woorden springt Niall op uit de zetel en knikt hij.
"Cola?"
"Graag" ook ik knik, maar Liam schud zijn hoofd.
Net als Linn terug komt met de glazen gaat de bel. Meteen kijkt haar vader op. "Dat zal mams zijn" zegt Linn tegen haar vader.
Linn geeft me mijn glas cola en meteen neem ik een slok. Ik heb namelijk heel veel dorst. Ik hoor hoe ze deur open doet.
"Hey mama" zegt ze en opnieuw hoor ik hoe de deur terug dicht gaat. "ùniet verschieten mam. Er zijn drie jongens hier. Ze komen me helpen met opruimen"
"Maar lifje toch, je bent toch voorzichtig. Onbekende in huis halen ?"
"Mama, geen paniek. Het zijn lieve jongens"
Linn komt de woonkamer binnen, gevolgd door een oudere dame. Ze loopt met een wandelstok en kijkt ons argwanend.
Allemaal, één voor één kijkt ze ons aan, maar bij Liam blijft ze wat langer kijken. Net zoals bij haar vader daarjuist ook deed.
"Mama, dit zijn Niall, Zayn en..."
"Liam, is het niet?" Onderbreekt haar moeder Linn. Liam knikt verwonderd en allemaal kijken we de oude dame aan. Hoe weet zij in godsnaam Liam's naam?
"Huh? Hoe kent u me?" Vraagt Liam.
"Liefste jongen van me," antwoord de dame terwijl ze in de zetel gaat zitten en ons alle vier ( Linn is namelijk ook onder de indruk over wat haar moeder juist zei)
Liam kijkt Linn's richting uit en dan terug naar haar ouders.
"Ga anders al maar naar huis en denk eens goed na. Ik wil jullie hier niet buiten hoor, maar ik denk dat het beter is voor jullie en jullie vriend" zegt ze tegen Niall en mij. Ik kijk Liam aan en met een bange ogen boort hij zijn blik in de mijne. Hij is bang en hierdoor word ik ook wel wat ongerust. Ik zet mijn glas op het salontafeltje en ga naar Liam toe.
"Rustig maar" fliister ik in zijn oor.
"Niall, ik denk dat het inderdaad beter is dat we door gaan" zeg ik tegen hem. Zijn laatste beetje cola giet hij naar binnen en staat op. Samen met Niall gaat Liam al naar de auto. . Ik kijk Linn, die in de deuropining staat aan.
"Sorry voor mijn moeder" excuseert Linn zich. Ik schud mijn hoofd,"geeft niet hoor"
"Zorg goed voor je vriendje nog" klinkt plots de stem van Linn's moeder achter haar. Ik kijk op en zie haar moeder er inderdaad staan.
"Vriendje?" Vraag ik wat verwonderd.
"Liam is toch je vriendje? Vraag ee me. Nu wordt het helemaal gek. "Mama" sist Linn zachtjes tegen haar moeder.
"Ik...euhm... Ik ga maar weer" zeg ik en draai me om en haast me naar de auto. Het is hier gewoon doodeng. Zeker haar moeder.

zoals jullie zijn heb ik de titel aangepast, net zoals de hoofdstukken. Vroeger noemde de story ' Your love is all,I think about~ Ziam'
De verandering is omdat ik mijn verhaallijn wat heb aangepast (de vorige hoofdstukken zijn niet aangepast) en dus klopte de titel niet meer echt. Dus bij deze 'autocrash'
ziam blijft natuurlijk :)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen