Foto bij Maandag, 18 Februari

sorry voor de korte hoofdstukken... ;c

Maandag, 18 Februari

"Dus... wat vindt je van het idee...?" Vroeg hij licht onzeker en keek mij aan. Ik staarde hem aan vanaf het moment dat hij begon te praten. Ik lette op alles. Zijn gezicht. Zijn houding. Zijn stem die soms zacht klonk en soms hard. Hij was zelf erg onzeker over het idee. 'Wat vindt jij er van?' Vroeg ik terug. Finn fronste en keek snel weg. "Ik... Als het werkt. Als jij daardoor weet met wie je wilt zijn vind ik het een goed idee." Ik knikte kort. 'Oké.' Hij keek me verward aan. "Vindt je het goed?" Ik knikte. 'Oké, maar... kunnen we dit nog een keer met zijn drieën bespreken?' Finn fronste en knikte vlug. "Ja, ja. Eh, we komen wel anders vanavond naar jou huis toe, is dat goed? Rond acht uur?" Ik keek hem aan en knikte. "Oké, tot.... vanavond dan." Hij draaide zich langzaam om maar ik pakte zijn arm vast. Hij draaide zich meteen weer om. 'Sorry dat ik je zo achter gelaten heb die avond...' Finn knikte kort. "Geeft niet." Zei hij snel. Al wist ik heus wel dat hij me niet vergeven daar in had. Ik ging op mijn tenen staan en drukte een kus op zijn mond. Hij keek me eerst stom verbaasd aan en vervolgens glimlachte hij heel schattig. Misschien had ik dat niet moeten doen... Nee, ik had het wel moeten doen. Alles voor die schattige scheve glimlach van Finn. Ik glimlachte terug en draaide me om. Vanavond... zou een aparte avond worden.

Oké. De keuze is bij jullie.
Zal ik ze ook écht trio laten gaan? Hhahahha, ik heb namelijk 0 problemen daarmee maar... misschien jullie wel.
Oh en .. vinden jullie het verhaal leuk? Aangezien.. niemand wat zegt *snik* ;(?

+ Ik ga pas verder als ik antwoord heb op me schuingedrukte vraag!

Reageer (3)

  • drugged

    ik zal jullie... verassen.

    1 decennium geleden
  • Mplovesyou2x

    uhm het zou wel grappig zijn maar indd ook een beetje raar
    Misschien even maar dan toch een niet te pijnlijke keus (*kuch*Finn*kuchkuch*) op het einde ;)
    btw ik ben echt gek op dit verhaal
    (Y) _O_

    1 decennium geleden
  • Quies

    Het zou me een beetje vreemd lijken moesten ze écht trio gaan aangezien het twee broers zijn en toffe stukjes! (misschien is het ook gewoon omdat je zoveel achtereen post dat je nog geen reacties hebt gekregen ;))

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen