Foto bij Zondag, 17 Februari

*Vanuit Finns perspectief*

"Finn, ik heb de oplossing!" De deur werd hard open gesmeten door Jack. Ik keek hem geïrriteerd aan. We hadden al dagen lang niet gesproken omdat we continu ruzie kregen over Hazel. "Ik heb een idee. We gaan trio!" Direct schudde ik mijn hoofd. 'Nee, je bent me broer gadverdamme. Nooit.' Jack rolde met zijn ogen en plofte naast me neer op bed. "Luister. Jij gaat morgen naar Hazel toe, stelt het voor. Maar niet op de, we gaan een relatie met zijn drieën hebben. Ze mag zowel met jou als met mij gaan, op één voorwaarde." Ik keek Jack fronsend aan. 'Dat ze alleen seks met jou mag hebben?' Jack rolde zijn ogen. "Nee, dat ze het verstandig gaat gebruiken. Ze mag doen wat ze wilt, zo lang ze maar gaat uitvinden wie ze écht leuk vindt." Voor de eerste keer sinds tijden keek ik me broer aan alsof hij briljant was. 'Dat is geen slecht idee. 'Alleen de kans dat ze nee zegt is zo ongeveer 99,9%' Jack haalde zijn schouders op. "Het is te proberen." Ik knikte kort en dacht nog even na. 'Maar... waarom moet ik naar Hazel toe? Het is jou idee?' Jack zuchtte diep en keek even uit het raam. "Omdat wanneer ik bij Hazel in de buurt probeer te komen, Stephanie me slaat met haar leren tasje, en geloof me Finn dat doet pijn. Ik denk dat Stephanie jou geen pijn zal doen omdat jij haar ex bent." Ik knikte. Opnieuw had mijn broer een punt. 'Ik... zal het proberen.'

Reageer (1)

  • Mplovesyou2x

    haha "we gaan trio" echt mooi gezegd (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen