het eerste waarvoor elk meisje naar school komt is voor haar vriendinnen terug te zien. het tweede is omdat het moet.
maar ben jij zo iemand die nog niet echt een leuk stel vriendinnen heeft? of wil je gewoon wat meer vrienden? let hier dan op als je op school bent:

- zeg aardig hallo tegen iedereen (ja, IEDEREEN)

-speel mee en wacht niet in een hoekje tot iemand op je af komt (of ga op diegene af die in een hoekje staan)

-werk mee in de klas, dan val je harder op dan dat je niks zegt en in slaap valt

-praat wat mee met de groepjes op school, ga wel niet direct bij de populaire meisjes staan praten, dat schrikt af

-jongens kunnen ook vrienden zijn! denk daar aan en behandel hen als vriend want als je met hen gaat flirten zie je eruit als een hopeloos meisje

-zoek iets speciaal op school waardoor je uniek bent! ik deed bijvoorbeeld vaak dezelfde diadeem aan en dat is nu mijn 'kenmerk'!

-humor is een magneet voor vrienden! zeg wel niet direct je stomste moppen, maar antwoord af en toe eens grappig!

dat zijn al een paar tips, maar als je gewoon jezelf blijft komen er ook heel wat mensen op je af! verander je zeker niet op school om 'erbij' te horen! dat deed ik ooit en ik verstopte wie ik echt was! nu heb ik een supercoole BFF die speciaal voor mij naar dezelfde school gaat!(en ook omdat daar meerdere richtingen zijn maar dat is maar een detail toch?:D )

even over het stomste op school: studie en leren.
SAAAAAAAAAAAI maar het moet dus bijt op je tanden! ik beloof dat het niet lang duurt, deze tips enzo. ik probeer het leuk te maken oké? :)
alleszins zeggen ze dat nootjes, rozijnen en kaas helpen bij je studie! eet je niet graag nootjes,rozijnen of kaas? eet dan chocolade met nootjes, chocolade met rozijnen, rozijnenbroodje, kaasspiesjes met een druifje erbij,...of verzin ter plekke iets als noten-rozijnen-gebakje-met-een-vulling-van-gesmolte-kaas. kots dan op je huiswerk en je studie is voorbij, jeee (A) !

belangrijk is ook tijdens de les. als je tijdens de les niet oplet, is het thuis nog erger! geloof me :|

goed dan nu nog wat anders op school: LERAREN MOEHAHA
ze zien eruit alsof ze de 1e wereldoorlog hebben meegemaakt, maar uiteindelijk zijn het ook mensen! als je een jongere juf of meester hebt is het natuurlijk wel veeeeeeeeeeel toffer dan een ouwe zaag, maar die andere kunnen je dan helpen met iets dat je niet snapt, of hebben meer ervaring!
wat je zeker NOOOOOOOOOOOOOOOIT moet proberen is om het 'lievelingetje van de juf of meester' te worden. ik was dat ooit eens en ik kreeg ruzie met een vriendin, die begon met zwart te maken en over me te roddelen zodat er uiteindelijk een gesprek met de juf moest komen! dat was echt K*T

nou dat was wel genoeg school-blablabla!

Reageer (1)

  • Snowfallx

    OMG, dat van die oorlog is zo waar....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen