Foto bij Friends But More x? HOOFDSTUK 22: Lois:

TRINGG! De bel gaat.Als ik voetstappen hoor weet ik al dat het Daan is. straks moeten we naar school toe-_-. Daan doet de deur open en ik sprint op hem af. Lois:DAANTJEEE! Daan geeft me een zoen en zegt: kom je we gaan? ik knik,en we lopen smaen de trappen af,naar de schuur. Samen fietsen we naar school. Als Daan en ik het schoolplein oprijden,zie ik dat iedereen ons aankijkt. Een paar meisjes zeggen hoi,terwijl de anderen achterbaks kijken. IK zet mn fiets in het fietsenrek en doe hem opslot. Daan most ng effe snel naar zijn vrienden toe ieds afgeven,terwijl ik alvast me moest melden bij de directeur ofzieds. Ik stopte mn oortje onderweg in en deed mn muziek aan.

*Let's go
Crazy crazy crazy till we see the sun
I know we only met but let's pretend it's love
And never never never stop for anyone
Tonight let's get some
And live while we're young
Oh oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh oh
And live while we're young
Oh oh oh oh oh oh
Tonight let's get some
And live while we're young*

DE BEL GAAT:

Ik loop met Daan naar het lokaal toe,en we gaan zitten. Daan´s vrienden zitten voor ons,en steken vriendellijk een hand naar me uit. Hoii´zeg ik zelf terug. Mnr: oke even jullie aandacht,we hebben ene nieuwe leerling in de klas,Lois. We moesten na de opening,onze boeken pakken. Wiskunde hadden we dus als 1e. Ik maakte vlod mijn wiskunde af,als je klaar was mocht je ieds voor jezelf doen. Ik pakte mn tekenblok uit mn tas,en schedste wat ik me op kwam. Daan gaf me onder de les als niemand keek stiekum kusjes op mn wang,ZO SWEET! Wow mooi hoor:)´zei Daan. Daankje´zei ik terug.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen