Foto bij In your arms, I feel save [008]

Mijn laptop is kapot. Ik zit nu op mijn geweldige *ahum* blackberry.

Een tijdje later hoor ik de deurbel gaan. Niall springt gelijk op en haast zich gelijk naar de voordeur. Even later komt hij terug met zes grote, vierkante dozen waar een heerlijke lucht vandaan kwam. Hij deelt ze uit. Voorzichtig pak ik mijn doos aan en open net als de rest de vierkante doos. Een heerlijke geur komt vrij en ik lik eventjes langs mijn lippen. Het is een soort rondje gesneden in acht gelijke puntjes. 'Eet smakkelijk.' Hoor ik de jongens zeggen. Ik knik eventjes. 'E-eet smakkelijk,' antwoord ik zachtjes. Dat is wel zo beleefd. Ik pak een puntje uit e doos. Met een moeilijk gezicht staar ik er naar. Hoe eet je dit? Vanuit mijn ooghoek kijk ik naar Harry. Hij houd het puntje vast en neemt er happen van. Dat moet niet zo moeilijk zijn. Voorzichtig neem ik een hapje van het puntje en kauw erop. Het smaakt heerlijk. Eventjes lik ik langs mijn lippen. 'Lekker?' Vraagt Harry zachtjes aan me. Hevig knik ik van ja. Dit was het lekkerste wat ik ooit gegeten heb. Met kleine hapjes werk ik het eerste puntje naar binnen om daarna aan het volgende puntje te beginnen.


De rest was allang klaar terwijl ik net aan mijn vijfde puntje begonnen was. Eerlijk gezegd begint mijn lichaam tegen te werken. Zoveel had ik nog nooit gegeten. 'Zit je vol?' Vraagt Zayn aan mij. Ik knik zwakjes. 'Je hoeft het niet op te eten hoor.' Ik knik. Netjes sluit ik de doos af en zet hem op tafel. Ik trek mijn knieeen op en doe de capuchon van Harry's hoodie wat beter over mijn hoofd. Straks zagen ze mijn oortjes nog. Liam staat op en stopt een soort schijfje in een aparaat dat op de televisie aangesloten zit. Van boven mijn knieen kijk ik naar het beeld waar allerlei bewegende plaatsjes op verschijnen. Dit was lang geleden. Geconcentreerd kijk ik toe tot dat er opeens een enge vrouw in beeld komt. Ik schrik op en piep eventjes. 'Gaat het?' Ik schud geschrokken van nee. Harry kijkt me aan en steekt zijn armen naar me uit. Snel kruip ik naar hem toe. Ik voel zijn sterke armen om me heen. Mijn handen leg ik tegen zijn borst en zo kijk ik voorzichtig verder.

Reageer (3)

  • SocialCxsualty

    omg
    Lou is hier echt veeeeel te schattig (H)

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Hoe schachttig kan iemand zijn...

    1 decennium geleden
  • Hoothoot

    Awh ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO SCHATTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen