Foto bij Behind the Red Curtain : Strolling trough Amsterdam

De brief is door de brievenbus. De brief gaat naar Auntie, de brief gaat home...

Hoe lang sta ik nu al te staren naar de brievenbus, het wordt er niet veel beter op.. Ik staar naar mensen, vogels, honden, koeien en brievenbussen. Een hopeloos geval ben ik toch... Ik bedoel maar het is mijn eerste dag in Amsterdam, mijn eerste dag zonder auntie en nu voel ik al de neiging om achter de brief aan te glippen. Ach ik weet in ieder geval waar hier de starbucks zit, en zolang ik starbucks heb overleef ik het wel... Ik ben wel toe aan een frappucino! Frappucino's are like home, but tastier.

Ik heb mij weer niet kunnen inhouden, ik loop hier met 3 frappucino's, 5 chocolate chip cookies en 4 brownies, het meisje acher de toonbank keek me aan!
Ik loop weer langs de brievenbus, de postbode is de brievenbus net aan het leeghalen. Zal ik, ik bedoel ik pas vast wel in zijn tas.
Whoa! Tijd om te beslissen krijg ik niet, want ik lig hier nu samen met mijn 3 frappucino's, 5 chocolate chip cookies en mijn 4 brownies op de grond. Naja de frappucino's liggen niet echt op de grond, mijn kleren hebben ze opgevangen, tuurlijk!
'Alles oke?'
Oh geen lantaarnpaal of iets, maar nee een mens waar ik tegenop bots. Specifieker een zeer knappe jongen waar ik tegen opbots. Wat moet ik zeggen! Wat!!
'Uhm ja, sorry ik keek naar de postbode' zeg ik zacht.
Hij kijkt even naar de postbode die de brievenbus net weer dicht doet. Hij grinnikt 'Heeft hij een lekker kontje dan?'
Oh die stem! Zo mooi! Denkt hij nou serieus dat ik de postbode interessant vind?
'Ik keek of ik in zijn tas paste' zeg ik snel, te snel...

'Of je in z'n tas paste?!' Hij staat me nu helemaal uit te lachen 'Waarom zou je in zijn tas willen?'
'Home, mijn brief gaat naar huis en ik blijf hier in Amsterdam op de grond onder de frappucino's zonder cookies en zonder brownies'

Hij lijkt zich nu te beseffen dat ik nog steeds op de grond lig en steekt snel z'n hand uit en helpt me overeind.
'Heb je heimwee? Ben je nieuw hier? En kom je soms uit Engeland?
'Ja, Ja en Nee, hoezo?'
Je zei home, in plaats van huis.
Oh dat is een tic.

Er valt even een stilte

'Ewh laat mij je nieuwe drankjes halen! Of een nieuw shirt?'
'Nee, dat is niet nodig, maar heel erg bedankt.' Glimlach ik.
'Ik sta d'erop, weet je wat? Het hoeft niet nu, geef mij je nummer en we spreken een keer af en dan trakteer ik je en laat ik je Amsterdam zien.'
' Met de rondleiding kan ik het wel vinden' En we wisselen onze nummers uit en zeggen gedag.

Ik wil net mij appartement betreden als ik een whatsappje krijg :
0674563872 : Hoe moet ik je trouwens noemen?
0640101851: Haha, ik heet Flannery, and...
0674563872 : Flannery, mooie naam. And??
Flannery: And your name, flauwerd!
0674563872 : Aha! ; ) Finn
Flannery: Nice to meet you Finn!
Finn: It's a pleasure ; ) Awh Fack! Ik neem jou gewoonte al over! You pretty bastard

Ik moet lachen Finn is een mafkees, een knappe mafkees...
Ik wil net mijn shirt in de wasmand gooien, als ik mij iets bedenk.

Flannery: Fack you bedoel je! Ik moet nog boodschappen gaan doen nu jij mijn avondeten heb verpest.
Finn: Je bedoeld dat ik je heb gered van een levenslang gevecht tegen obesitas.
Flannery: Nope, Nee... Ik... humpff, jij je zin.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen