12: The Killer - Calmed down
Orochimaru's prison
'Sasuke!' schreeuwde Karin weer en vloog naar buiten met Suigetsu op de voet. 'Waar is hij vroeg?' Suigetsu die in het rond tuurde. 'Geen , idee ik voel hem niet.' zei ze. Voel hem niet? Dacht Suigetsu , zei is echt gestoord. 'Van wie was de gevangeniskamer?' vroeg hij. 'Je deed er nogal mysterieus over.' zei hij en kneep zijn ogen tot spleetjes. 'Ik ... euh ... gewoon je weet... ' Suigetsu keek haar boos aan , pakte haar bij de kraag tilde haar van de grond en duwde haar tegen de muur. 'Je gaat me nu vertellen wie er in die kamer zat.' dreigde hij. 'Jugo.' zei ze stil. Suigetsu zetten haar rustig neer en kreeg een beangstigend gezicht. 'Shit ... ' zei hij. 'S ... Sasuke is sterk hij red het vast wel.' zei ze. 'Dat is het niet.' zei Suigetsu hoofdschuddend. 'Hij heeft Sasuke al eens willen vermoorden , maar hij verloor van hem. Hij zint nu vast op wraak.' zei hij. 'O nee.' zei Karin. 'Wat is er?' vroeg Suigetsu. Maar Karin schudden alleen maar met haar hoofd. 'Hij word altijd gedreven door vraak,' zei ze rustig,' dat maakt hem sterker.' zei ze en een rilling trok over Sigetsu's rug. 'Ze stonden nu naast elkaar en staarde de gang in. Opeens riep Karin: 'Bukken!' dat deed Suigetsu en toen zag hij Jugo over zijn kop vliegen. 'wat?!' riep Suigetsu. 'Hoe , hoe wist je dat?' vroeg hij en keek Karin angstig aan met de gedachten dat iedereen hier gek was in zijn hoofd. Toen zagen ze Sasuke aan komen. 'Sasuke ...' zei Karin stil. 'Daarom kon ik zijn chakra niet voelen hij was getransformeerd zijn chakra is helemaal anders maar dat gebeurt normaal nooit. Dacht Karin en bij die gedachte werd ze héél bang. Jugo kwam recht en Suigetsu begon al met jutsu zegels te maken. Maar sasuke hield hem tegen. 'Ik kan hem wel aan. Als je ook maar één enkel zegel maakt hak ik je hand er af. Meerdere keren als het moet.' zei Sasuke die dacht aan het feit dat Suigetsu in water kon veranderen. Sasuke maakte zich klaar om weer Blach Chidori te gebruiken op Jugo . En deze keer zal het hem af maken. Suigetsu en Karin stonden aan de grond genageld toen Sasuke zijn curse mark liet weg trekken en zei: 'Kom in mijn team.'
'Wat!?' riepen Karin en Suigetsu in koor. ' Nu liet ook Jugo zijn krachten weg vloeien. En hij keek al even verbaast als Karin en Jugo. 'Dat lijkt mij...' begon Jugo. Sasuke keek hem vragend aan. 'Dat lijkt me , geen goed idee.' zei hij, hij slenterde rustig naar zijn kamer langs Sasuke en de nog verbaasdere (geen echt woord) Karin en Jugo. Hij tilde zo de lood zware deur van de grond -die hij er eigenhandig had uitgeslagen- en perste hem terug in de deur opening. 'Dat was ..' begon Suigetsu. 'Raar.' maakte Karin het af. 'Oké dat is dan jammer kom Suigetsu we gaan weer door.' Karin probeerde hun nog tegen te houden maar te vergeefs. 'We moeten terug naar de Hideout.' zei hij en wandelde naar buiten. 'Wacht ! Neem mij als teamlid !' riep ze maar Sasuke wandelde door en Suigetsu begon zwaar te grinniken.
Er zijn nog geen reacties.