Foto bij Day 29

Heej mensjes,

Vandaag is het echt super mooi weer maar raad eens wat ik moet doen? LEREN:(
Ik was van plan te gaan zwemmen en toen ik dat zei wou een jongen uit mijn klas mee(N)

Xx

Niall Horan

Een steek gaat door mijn hart ik stap er meteen opaf. Scarlett haalt haar lippen van de jongen die tevreden weg loopt. Ze draait zich om en begint te gillen 'OMG, jij bent Niall Horan!' scheeuwt ze en ze is helemaal aan het fangirlen. Ik kijk haar vragend aan terwijl zij helemaal blij staat te doen wat ik helemaal niet gewend ben, ze is zo anders. 'Hoezo ben je entoursiast?' 'Ik ondmoet gewoon een lid van One Direction!' schreeuwt ze en ze haalt een stift uit haar tas. 'Mag ik je handtekening?' vraagt ze terwijl ze de stift aan mij geeft en haar arm voor mij houd. Ik kijk haar vragend aan 'Wat is er toch met je? en waar is Harry?' 'OMG, is Harry hier ook?' vraagt ze en ze kijkt verwachtings vol om haar heen. Heeft ze gedronken ofzo? Ja dat kan best, ze weet natuurlijk niet dat dat slecht is. 'Kom je gaat mee naar huis.' zeg ik streng en trek haar mee. Als ik Louis tegen kom laat ik zien dat ik Scarlett vast heb die helemaal blij is. 'Volgensmij heeft ze gedronken.' zeg ik 'We gaan wel naar huis, ik sms de andere jongens, neem haar maar alvast mee naar de auto.' zegt hij en hij pakt zijn mobiel uit zijn zak. Ik trek Scarlett mee die nu een beetje tegen begint de stribbelen. 'Mijn vrienden zijn nog binnen.' zegt ze en ze probeert zich los te trekken. 'Die komen.' zeg ik en ik laat haar instappen. Niet veel later komen de andere ook, 'OMG, ik zit gewoon met One Direction in een auto!' gilt ze en iedereen kijkt haar raar aan. 'Volgensmij heeft ze te veel gedronken.' zeg ik. 'Ik kreeg net een berichtje van Harry en die zei dat hij nog gewoon thuis was.' verteld Louis. Ik kijk Scarlett aan 'Hoe ben jij dan hier gekomen?' vraag ik verward 'Met mijn vrienden. Zei ik net toch ook.' zegt ze een beetje arrochant. Ik kan nu ook geen zinvolle antwoorden verwachten. Maar toch, er zijn zo veel vragen: Hoe is ze hier gekomen? Wie heeft haar opgemaakt en haar haar gestijlt? Hoe kan ze nu opeens op hakken lopen? en zo kan ik nog wel uren doorgaan.
De hele weg is Scarlett al onrustig en heel anders dan anders. Als we dan eindelijk onze bestemming hebben berijkt stap ik uit. 'Wonen jullie hier?! Dat moet ik iedereen vertellen!' gilt ze en voor ze iets kan doen pak ik haar vast en trek ik haar mee naar binnen. Als we binnen komen duw ik Scarlett naar binnen die overal rond gaat kijken. Ik kijk de andere vragend aan die ook vragend naar mij kijken. 'Waar is Harry?' vraag ik wat eigenlijk best wel slecht is aangezien zij dat ook niet kunnen weten. 'Ik denk boven.' beantwoord Zayn mijn vraag. Ik knik en loop naar boven en stop bij Harry's deur. Ik trek 'm open en stap naar binnen en ik snap er nu echt helemaal niks meer van..

_______________________________________

Ik ben vandaag helemaal niet blij:( dat dat in een dag kan overslaan:(
Donderdag namelijk PW engels en Vrijdag PW M&M.
Ik ga nu beginnen met leren:D

Reageer (2)

  • Meganf

    haha OMG die foto past er echt bij, snel verder :)

    1 decennium geleden
  • Azriel

    HAHAHAHA EN DAN IS SCARLET GWN THUIS EN DAN ZO VAN:
    Erehm, je kunt weer gaan :$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen