Hoofdstuk 19
Bijna 20 hoofdstukken! Whoehoew!
Doedoei! Xx
Heej Lou!
Ik val maar meteen met de deur in huis.
Er zijn een paar dingetjes die ik je graag wil vertellen. Vertel het aan niemand want alleen jij hebt het recht het te weten. Als kind kreeg ik vaak dromen over de toekomst. Ik vond het toen altijd geweldig dat de dingen die ik droomde ook echt gebeurde. Telkens wanneer het volle maan was, kreeg ik weer zo een toekomstdroom. Ik wachtte altijd gespannen op die dromen want ze waren altijd positief. Maar op mijn 12de verjaardag kreeg ik een niet zo leuke droom. Die nacht droomde ik over jou. Ik droomde dat je over een bloemenveld rende. Eerst leek het heel vredig. Je had een wit kleedje met rode bloemen aan. Maar toen ik beter keek en op de details lette zag ik dat je wegrende voor iets. Ik weet niet voor wat. De bloemen op je kleedje waren ook niet zomaar rood. Het waren bloedvlekken. Je haar kleefde helemaal tegen je gezicht en je ogen stonden angstig. Je schreeuwde de hele tijd iemands naam, maar aangezien er nooit geluid bij mijn dromen is en ik niet kan liplezen kan ik je daarbij niet helpen.
Ik heb geen idee of het echt uitkomt, aangezien het op mijn 12de verjaardag geen volle maan was. Ik vond, en vind nog altijd, dat je het recht hebt om dit te weten. Weinigen weten over die dromen, enkel mijn mama en papa eigenlijk.
Genoeg zware kost nu. Ik heb de nieuwe buurjongen nog niet gezien maar mijn ouders zeggen dat het een heel lieve jongens is. Geef hem dus wel een kans hé. Misschien blijf je dan niet forever alone .
Blijf ook maar in contact met Amber. Ze lijkt echt een superleuk meisje. Stuur je me wel nog brieven en twitter ook af en toe de laatste nieuwtjes uit Doncaster he. Zoals nieuwtjes over Amber en Harry aka. barman-boy .
Nu ga ik maar eens slapen, het lijkt me niet zo verstandig om helemaal niet te slapen en dan de volgende dag in een vliegtuig te kruipen. Ik kan wel in het vliegtuig slapen enzoo, maar dat lijkt me toch niet zo comfortabel .
Doeidoei zegt de koei ;p
Heel veel kusjes en knuffels!
El xxx
Reageer (2)
Enge droom ;(
1 decennium geledenSnel verder ajb!! xx
Wat een enge droom : /
1 decennium geledenbrrrr
snel verderrr