Hoofdstuk 49
Oke, ik ben heel erg dom geweest. Liberacorpus was 3 augustus jarig (Ze is nu 16!!) Dus ik had haar heel netjes gefeliciteerd. En ik was nog helemaal trots op mezelf dat ik eraan had gedacht ook. Alleen ik vergat compleet om het te melden bij het activeren van de hoofdstukjes.... En ik met mijn warrige brein dacht er pas vandaag aan! Yay!
Maar nu ze toch op vakantie is zal ze het vast niet merken *kuch*
Dus alsnog de kans om haar felicitaties te sturen! (En vertel maar dat het mijn schuld is...)
Ik ben ook zo stom!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
Mooi geschreven, net als altijd. Ik kijk uit naar het volgende hoofdstuk!
1 decennium geledenIk wist dat dit zou gaan gebeuren, vanaf dat Ginny zei 'Kom, we gaan omkleden en naar het feestje.'
1 decennium geledenEn altijd weer stomme Belinda...
Ron, ik snap jou totaal niet, ik snap jou nooit in deze stadia van stories (vooral van die waar Liberacorpus aan mee schrijft )... Wat is er nou in hemelsnaam leuk aan Belinda? Ze is lelijk, is een huppelkutje, een bitch en houdt je weg bij de liefde van je leven! Waarom zou je haar dan zoenen, in Godsnaam? 3=
Maak het nou maar zo sneeeel mogelijk goed met Sarah, dan kan ik het je misschien nog vergeven, als je te lang wacht, dan haat ik je voor aaaaaaaltij (totdat dit verhaal afgelopen is en ik weer een nieuwe ron-lovestory ga lezen )
Snelverder! <33333333333333333
Liberacorpus is vanmiddag/vanavond weer thuis ^^
1 decennium geledenEn ik heb haar al gefeliciteerd
Nu ga ik het hoofdstuk lezen
Zak dat je bent Ron!!
1 decennium geledenAhw nee!
1 decennium geleden