Foto bij 015

Ik kwam aan in Londen. mijn vlucht vertrekt om 1 uur morgenochtend. dus ik had 5 uren met Josh. Ik kwam rond kwart voor 7 aan in de pub waar we normaal altijd gingen. ik vond josh en rende naar hem toe. "joshiiie" ik rende naar hem toe en gaf hem een knuffel. "mensen denken dat we gay zijn" zei josh nu. ik lachtte. "wel. ik ben voor de helft gay dus. um ik heb er geen probleem mee" Ik zat neer en bestelde een pint. "Dus. Ik hoorde dat het gedaan is met jade. Ik dacht dat je met haar zoy trouwen." "Dat dacht ik ook. Maar blijkbaar zij niet. En hoe weet je het eigenlijk. Ik was een beetje depressief. Maar niet zo erg dat ik dingen deed dat ik niet meer weet." "Internet man. Het is overal" "hoe is het nog met jou liefdes leven?" "Ben je nu aan het vragen als ik een vriendin heb?" Ik knikte. "Nee, nog niet. Maar daar ben ik aan aan het werken" ik lachtte.

"Flirt" zei ik terwijl ik nog een slok van mijn pint nam. We babbelden nog wat. Tot we een paar pintjes verder zaten. "Ik heb een vraagje. Zoals 20 questions. Maar dan maar 1." Hij giegelde. Oke misschien waren we een beetje dronken aan het worden. "shoot" zei ik. "Heb je ooit al een jongen gekust?" Weer giegelde ik. "Tuurlijk. Ik ben Bi weetje. Maar ja. Eigenlijk vandaag nog. I kissed a boy and I liked it. The taste of his cherrie chapstick. Ja ik moet er nog aan werken" zei ik. "Is hij knap?" "Hij is zo aantrekkelijk. Ik bedoel zelf jij zou bi voor hem worden. "hoe oud is hij?" "18." "hij is een leerling?" Ik knikte. "maar joshhie. ik ben ook maar een gezonde bi jongen" ik keek naar mijn horloge. "ik moet gaan josh." ik stond recht en dronk mijn pint uit. "bye nialler. we moeten echt meer afspreken" ik knikte. "weet ik. Maar ik moet echt gaan" ik nam mijn koffer en begon te wandelen. mijn auto had ik geparkeerd aan de rand van londen.

het is goedkoper en minder hectisch. Met een taxi raakte ik veilig in heathrow. misschien zou ik toch dat 7de pintje niet gedronken moeten hebben. in heb het gevoel dat ik dronken ben. maar het valt nog mee. waarschijnlijk ben in niet eens meer in een rechte lijn aan het wandelen. maar ik begin nog niet dubbel te zien. dus dat is oke. I looked at my watch. "I have to go josh." I stood up. "Bye nialler" ik chekte mijn koffer in en ging door safety. Ik probeerde zo weinig mogelijk te zeggen. omdat er toch niks zinnig uit zou uitkomen. Op het vliegtuig zelf zette ik gewoon wat muziek op. en voor ik het wist stond ik in de aankomsthal in we luchthaven van Dublin. met mijn koffer in mijn hand. het bier maakte me ziek. en ik heb het gevoel dat ik elk moment kan in elkaar zakken. dus nu voel ik me als een klein jongentje aan de schoolpoort. mijn vader zei dat hij me zou komen ophalen. dus nu ben ik de massa mensen aan het afzoeken op zoek naar mijn vader. Wanneer ik hem gevonden glimlach ik en wandel naar hem traag. moest ik niet zo ziek of moe geweest zijn zou ik naar hel toe gelopen zijn. maar mijn hetero zijde is het weer aan het overnemen. en dan realiseerde dat ik mijn ouders nog niet gezegd heb dat ik bi ben. mijn vader stond met zijn armen open. "daddy" zei ik terwijl ik mijn armen rond hem sloot.
"gelukkige verjaardag Nialler" ik voelde me zo veilig in zijn armsen. "ben je moe?" vroeg hij nu ik knikte. hij liet los en ik keek op. hij was een beetje groter dus ik moest opkijken. ik weer zeker dat mijn ogen rood waren. niet van te wenen of zo hoor. "gaat het big boy?" ik schudde mijn hoofd. "drinken voor een vlucht is geen goed idee. ik voel me ziek." hij nam mijn koffer en gaf me zijn jas. "heb je echt gedronken voor je vliegt?" ik knikte. "ja. ik denk dat ik een beetje dronken was. maar het was echt lang geleden dat ik Josh nog gezien had. en ja we vierden mijn verjaardag. en daarna ben ik meteen naar de luchthaven gegaan" we stapten in zijn auto en hij starte de luxueuse audi. dit is gewoon een droom. zo een auto. "wil je slapen Niall?" vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. "nee, nee. het is goed" "niall. je moet slapen." "als je me waker maakt als we er zijn" zei ik. ik wil niet dat hij me naar mijn bed draagt ofzo. "ok" ik glimlachte. "dankje papa" ik gebruikte zijn jad als deken en deed mijn ogen dicht" de muziek op de radio werd luider en ik hoorde mijn vader zijn adelhaling. Tot plots alles stil werd.
na wat voelde als 2 minuten werd ik weer waker. Ik opende mijn ogen en zag een fel licht. "we zijn thuis niall" ik knikte. "hoe laat is het?" ik gaf hem zijn jas en opende de deur. "5 uur" weer knikte ik. Veel te vroeg om niet te slapen. en veel te laat om nog genoeg te slapen dus. ik wou mijn koffer uit de auto halen. "ik zal dat wel doen Niall. ga maar naar boven. en slaap" "dankje pa"

ik ging naar mijn kamer en was blij wanneer ik zag dat het er nog steeds hetzelfde uitzag. Met een justin bieber poster en een paar random film posters. en mijn favoriete zac efron poster. Misschien ben ik wel bi door hem. Ik bedoel. Hij is überhot. Ik lachtte met mijn conclussie en begon mijn kleren af te doen. Wanneer ik in mijn boxers stond kroop ik onder de lekker dikke dons en viel vrijwel meteen in slaap. Happy birthday to you. Happy birthday to you. Happy birthday dear nialler. Happy birthday to you!" Ik deed mijn ogen open en zag allemaal mensen in mijn kamer. Dit is totaal niet creepy. Mijn vader stond vanvoor en achter hem stonden al mijn vrienden. Een jogging broek werd naar mijn hoofd gegooid. Vlug trok ik ze aan. En stond op. Ik keek naar iedereen in de kamer. Ik glimlachte wanneer ik mijn beste vriend zag staan. Ik sprong bijna in zijn armen. "Ik heb je gemist maatje" zei ik "ik jou ook Nialler" zei Sean. Ik knuffelde iedereen. Allemaal mensen waarmee ik contact verloren had na middelbare school. "jongens. je weet niet hoeveel plezier het me doet om jullie allemaal terug te zien" ik sprong op en neer. "niall. we hebben allemaal samengelegd voor een cadeau. iedereen hier. je broer. je moeder, josh en jade" zei mijn vader nu. ik fronste mijn wenkbrauwen. "jade? jade helped paying my birthday present. o when did you do this." "a week ago. but you don't even know what it is Niall."

"ik heb het uitgemaakt met Jade 2 weken geleden. en toch." "Dat wisten we niet Niall. Maar um hier is het" "ja. in ben dankbaar. je moet niet verdrietig zijn. Heb medelijden met mam. ze heeft het huwelijk al gepland" een paar lachen vormden zich in de kamer. Hij gaf me een doos. Vlug deed ik het open. Binnenin zat een brief. "Een demo. Ik mag een demo opnemen. Dat is zo leuk. Dank jullie allemaal. Je weet echt niet hoeveel dit voor mij betekend. Dank je dank je. Dank je." Ik pinkte een traantje weg "we zijn blij dat je het leuk vind. Maar wij gaan naar beneden. kleed je en en kom dan ook." mijn vader ging als eerste en mijn vrienden volgden. kyle bleef. "Dus het is uit met Jade" Zei hij. Ik knikte en nam een vers paar boxers. Sean ging op mijn bed liggen. voor ik me omkleed kijk ik vlug naar kyle. hij was naar het plafond aan het kijken. vlug deed ik mijn ondergoed aan. "ja. ze heeft me bedrogen met sen random gast. ik hou nog steeds van haar. en ze beweerd nog steeds hetzelfde voor me voelt. maar ik kon het gewoon niet meer. ik zal nooit meer hetzelfde kunnen voelen. ik voel me zelf vuil. Ik bedoel ik ben op plaatsen geweest waar hij ook was. De dagen sinds ik ze betrapt heb waren de ergste van mijn leven. PDA werd verlaagd naar echt het laatste level."

Ik nam een random t-shirt en een zwarte jeans. "ik snap je. maar ik bedoel je was al eventjes met haar samen" ik knikte weer. "weet ik. maar ik bedoel ik heb haar betrapt terwijl ze me bedroog." hij knikte en lag naast hem. "daar heb je gelijk in." "hoe is het nog met jou liefdesleven" "goed. ik heb wel iemand." "wie?" "shanni" "omg. jij hzbt iets met shanni. shanni shanni?" hij knikte. "hoe lang al?" "een jaar" zei hij. en dan besefte ik dat hij een leven heeft waar ik niets van weet. en dat doet pijn. Vroeger vertelden we alles tegen elkaar maar nu. het is bijna alsof in hem niet meer ken. een beetje gedeprimeerd zat ik op. "zijn we?" hij knikte. "gaat het Niall?" maar toch weet hij nog steeds dat ik overstreek ben.

"het is gewoon. iedereen heeft zijn eigen leven. josh, jij, jade. en ik heb niemand meer. ik wist niet eens dat je iets met shanni had. iedereen heeft sich traag uit mijn leven gewerkt. het doet pijn weet je" zei ik. hij zat naast me. "misschien moet je eens wat minder onafhankelijk willen zijn Niall. onafhankelijkheid is goed maar. elke keer als je een leven hebt opgeboud loop je weg snap je. hier had je een leven met ons en holly dan verhuis je naar engeland londen. daar bouw je een leven op met al je nieuwe vriendjes. je ontmoet jade en laat ze allemaal achter. nu had je een leven met jade en je gaat weg. en je doet het zonder dat je het beseft. ik weet dat je een leven zal hebben in Wolverhampton. en alweer zal je weggaan. dat ligt in je natuur. en hoe je opgegroeid bent. je kan er niks aan doen Niall" zei hij. hij stond op. "kom op. ze zijn op ons aan het wachten" ik knikte. en volgde hem. hij heeft gelijk. vlug rende ik naar beneden.

"Mama" zij ik terwijl ik in haar armen liep. "ik heb je gemist" ik kuste haar wang. "gelukkige verjaardag Niall. " ik glimlachte. "dank je" ik zag greg en zijn familie en knuffelde hem ook. net zoals zijn vrouw denise. "waar is laura" "ook hallo niall. dankje. alles goed met ons. ja we zijn blij dat Denise weer zwanger is. dank je. en oh wat spijtig dat het uit is met jade. gaat het? oh we leven met je mee. ja Niall. oh je wil weten waar onze dochter is. ik heb ze het laatste gezien in de zetel. ze kijkt tv. gelukkige 22ste verjaardag Klein broertje" zei hij tegen mij. "dat is wat ik moest weten." ik ging naar de woonkamer. "laura" zei ik het kleine meisje ze kwam naar me toegerent. "nonkel Niall." zei ze. ik nam haar op mijn arm. "papa zegt dat het jou verjaardag is dus heb ik dit gemaakt" ze gaf me een tekening. het was wel goed voor een 2 jaar oud meisje. "aww. Laura. het is zo mooi. ik ga het helemaal naar wolverhampton meenemen en het daar boven mijn bed hangen." ze giechelde ."waar is tante jade?" Vroeg ze nu. Ik slikte. Wat moest ik zeggen. Ik heb haar gedumpt omdat ik ze zag terwijl ze seks had met iemand anders is een beetje cru voor een 2 jaar oud meisje waarschijnlijk. Dus dan maar een verbloemd antwoord "um. tante jade gaat niet meer meekomen. We zijn geen koppeltje meer. en ik woon niet meer met haar" laura keek me sip aan. "Ik hield van tante jade" ik knikte. "Ik ook Laura. Ik ook" met de kleuter op mijn arm wandelde ik de keuken weer in. "Daar is mijn prinses" zei denise.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen