Heeii,

Hier weer een stukje van mij! VRIJDAG KOMT DESPICABLE MEEEEEE!!! =D en ik ga samen met Anne en Floor naar het schoolfeest en ik heb de laatste 2uur vrij dus ben al om 11'45 uit =DDD

oke overbodige info maarja moest ik gewoon even delen! (=

dikke kus'x Janneke

Als Puck dan toch haar telefoon terug krijgt van Rein kijk ik op de klok en zie dat het al 22'00 is. “puckje blijf je anders ook slapen vanavond?” Stel ik voor. Puck kennende zegt ze toch wel ja maar oke. En ze zegt inderdaad ja. Alleen bedenkt ze zich dan dat ze geen spullen heeft. normaal liggen hier ook nog kleren van haar in mijn kast dus zal dat nu ook wel zijn. Ik loop vlug even naar boven om te kijken. ik trek mijn kast open en kijk tussen mijn pyjama's en zie een zwart kortbroekje liggen met batmand print en een zwart hempje. Ik roep naar beneden dat er nog een pyjama ligt en storm dan de trap weer af. Nadat Puck het ook heeft geregeld met haar moeder blijft ze slapen. Ze stopt de film in de speler en kruipt tussen ons in op de bank. ''Friday 13th'' verschijnt met bloedletters in beeld en de film begint.

''Aah, jongens jullie zijn echt niet grappig!'' roept Puck uit als er bij de eerste persoon een hoofd word afgehakt. Ze laat zich omvallen waardoor ze met haar hoofd op Nils zijn schoot ligt en haar voeten trekt ze op. Wij, Rein, Daan, Nils en ik, moeten lachen. ''oke jongens doe nou niet zo flauw, ik vind het eng!'' roept ze als we nog steeds moeten lachen. Puck staat op en gaat drinken halen. ''doe mij maar een cola!'' roep ik haar na. We kijken de film rustig verder, na een paar minuten komt Puck terug met een dienblad gevuld met 5 glazen en een bak popcorn. ''dankje'' zegt Rein gelijk als ze een glas voor zijn neus neer zet.

Als de film is afgelopen gaat Puck weer recht zitten. Ze heeft na dat ze drinken had gepakt helemaal tegen mij aangedrukt gelegen. En ze heeft nog geen kwart van de film gezien, gok ik zo, ze drukte haar gezicht bijna de hele tijd haar gezicht in mijn trui. En dan knuffelde ik haar om haar gerust te stellen. We praten nog even over de film hoe ze de hoofden er af hakte enzo, Puck wist niet hoe snel ze weg moest zijn dus liep ze vlug naar de wc. ''kijk he, die 3e persoon had denk ik wel de pijnlijkste dood'' zegt Rein. Maar Daan is het daar niet mee eens, dus raken we in een soort van discussie. Ik loop naar de keuken om de glazen weg te zetten als ik Puck naar buiten zie kijken. Zachtjes sluip ik naar haar toe en knuffel haar van achter. ''AAAAAAAHHH'' schreeuwt ze hard. Binnen 2 tellen staan de jongens ook in de keuken en ik probeer Puck gerust te stellen. Ze geeft me speels een duw en roept ''ah, kutOwen!'' lachend lopen we naar boven. Ik ga op mijn bed zitten terwijl de rest hun spullen in hun tas zoeken. Ik ben wel blij dat Puck en de jongens het samen zo goed kunnen, stel je voor, ze kunnen lkaar niet uit staan. Ik heb eigenlijk toch best wel een goed leven: ik heb super vrienden die het onderling ook goed kunnen vinden, ik heb leuke ouders...

''OWENNN ALOWAA!!'' roept Puck terwijl ze met haar hand voor mijn gezicht zwaait. ''huh ohh''' ik schud even mijn hoofd ''wat is er?'' ''waar ligt mijn pyjama??'' vraagt ze met een grote glimlach op haargezicht. ''uuhh, op het bovenste schap in de kast tussen mijn pyjama's'' antwoord ik terwijl ik nog steeds niet helemaal bij ben met mijn gedachte. Puck loopt naar de kast en trekt hem open. ''wie kan hem even pakken, want daar kan ik dus echt niet bij!'' roept ze als ze naar boven kijkt. Daan strekt zijn arm uit en zegt ''welke is van jou?'' ''met die batman print'' antwoord ik ''maar als je er nu toch staat, kun je dan ook even een pyjama van mij pakken??'' vraag ik, voor ik het weet krijg ik een pyjama tegen mijn hoofd geslingerd ''danku''.

Ik loop nog even vlug naar beneden om pap en mam gedag te zeggen. ''mam,pap Slaaplekker!'' zeg ik als ik mijn hoofd om het hoekje van de deur steek. ''hee jongen'' zegt pap ''doe de deur even dicht'' ik doe de deur dicht en loop ik naar papa ''waddup?'' vraag ik. ''ik vind het zo leuk dat tuckie het zo goed kan vinden met de jongens.'' ik knik en loop naar de deur. Voordat ik de deur sluit roept papa nog net ''Welterusten!'' ik loop weer de trap op. ik hoor de stemmen van Nils en Rein op mijn kamer. ik open de deur en vraag gelijk '' huh, waar zijn Puck en Daan?'' Rein en Nils kijken elkaar even aan en dan is het stil. Rein haalt adem en zegt ''ik heb geen idee, Puck ging even haar pyjama aan trekken op de badkamer, en niet veel later liep Daan ook de kamer uit'' de gedachtes flitsen door mijn hoofd. Ze zullen toch niet? Ik trek de deur van mijn kamer open en loop naar de badkamer. Ik hoor 2 stemmen en dan is het even stil. Een stem in mijn hoofd zegt ''hopelijk zijn ze niet aan het zoenen ofzo, hopelijk niet, hopelijk niet'' het is dan niet perse dat ik niet wil dat Puck of Daan een leuke vriend/vriendin maar meer dat ik niet wil dat Daan Puck haar hart breekt, ze is wel mijn zusje en je wil natuurlijk niet dat zoiets bij haar gebeurd. Langzaam maak ik de deur open en wat ik daar zie!...

Reageer (2)

  • ginadam

    OMG PPLEAS PLAATS SNEL EEN STUKJE WANT IK KAN ZO SLECHT TEGEN CLIFFHANGERS SNEL DOOR!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • xSuzannne

    Oh my god! Dit is echt gemeen! Cliffhanger.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen