Foto bij Day 28

Heej mensjes,

Ik ging met een vriendin mee en daar hebben we skittels gegeten.
Daarna ging ze krullen in mijn haardoen en maskara op.
Nadat ze de krullen er in had gedaan had ze 2 staartjes gemaakt waardoor ik op een cheerleader leek:$

Xx

Niall Horan

Ik het echt zo gemeen, ik had nu bij Scarlett moeten zijn, niet Harry. Ik weet nu in iedergeval dat ze mij ook leuk vind. Haar ogen glinsteren en haar haar waait perfect naar achter. 'Ik ben verliefd op je' breng ik dan moeizaam uit. Ze kijk me met open mond aan en ik weet niet of dat iets goeds is of juist niet. Maar mijn vraag word al snel beantwoord als ze haar armen om me heen slaat. 'Ik ook van jou.' fluisterd ze in mijn oor. Na die woorden pak ik haar stevig vast en snuf ik haar geur op. Ik laat haar weer los en het moment word onderbroken als Harry happy de tuin in komt gelopen. Ik laat Scarlett los die Harry dan ook ziet. 'Hee Hazza' zegt ze blij en ze springt op Harry af. Ik grinnik even en loop dan naar binnen. Ik ga een stukje vooruit als Louis op de rem duwt. 'We zijn er!' zegt hij terwijl hij uitstapt. Iedereen volgt zijn zijn voorbeeld en dan staan we met z'n vieren voor de club. We stappen binnen en ik weet nu al dat ik er helemaal geen zin in heb. De andere zijn al verdwenen en ik ben als enige nog bij de ingang. Ik loop naar de bar en bestel een cola. Ik kijk een beetje om me heen tot ik een meisje zie die echt precies op Scarlett lijkt, het zal toch niet dat ze alsnog is gekomen? Ik neem een slok van mijn cola en als ik weer kijk is ze weg. Ik loop naar de plek waar ze net stond. Ik zie haar nergens meer en kijk om me heen tot ik Liam zie. Ik loop naar hem toe en zie dat hij met Daniëlle aan het praten is. 'Hee, hebben jullie Scarlett ook gezien?' 'Ja, maar ze liep gewoon pal langs me heen.' reageert Daniëlle op mijn vraag. 'Scarlett bleef toch bij Harry thuis?' vraag Liam verward 'Ja, dat dacht ik dus ook, maar ik zag haar net lopen.' zeg ik even verward terug. 'Ik kwam haar net tegen en ze deed net of ik een vreemde was, ze keek me alleen arrochant aan en zo is Scar helemaal niet.' 'Het is Scarlett' verbeter ik haar een beetje brutaal. Ze kijkt me onbegrijpend aan 'Ze heeft haar geheugen weer terug, ze heet Scarlett Johnson.' zeg ik om haar vragende blik te beantwoorden. 'Dat is echt super!' 'Ja en nu hebben Scarlett en Niall iets.' zegt Liam en hij wiebelt gemeen met zijn wenkbrauwen. Ik geef Liam een por in zijn zij 'Daar hadden we het niet over. Is Harry hier ook dan? Want het lijkt me sterk dat ze hier alleen is gekomen.' zeg ik terwijl ik Liam en Daniëlle aan kijk die allebij hun schouders ophalen. Ik loop weer verder en zie Scarlett dan staan. Ik bekijk haar en ze heeft hakken aan, een strak jurkje en gestijlt haar. Ik loop wat dichterbij en ze staat met een jongen te flirten en uiteindelijk plaatst ze haar lippen op die van hem. WAT?!

____________________________

Spannend he;)
Even dat jullie het weten: wat schuin gedrukt staat is al gebeurt:D
:):):) ik ben echt blij vandaag:) :)
Doegie:):)

Reageer (2)

  • FuckThisx

    Rosie?

    1 decennium geleden
  • Meganf

    oeff niet verwacht, dat ze dat zou doen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen