Foto bij ~~Presentations 2~~

Na de hoofdrol en haar familie zijn hier de vrienden die vrij belangrijk zijn! :D Ik begin aan het 1e hoofdstuk te activeren bij 3 reacties! ;)

De namen (photos)
-Ashley Bella Milann-
- Avril Ivory Sky-
-Kylie Charlotte Math-

-Tony Kyle Math-
-Kiliann Simon Gues-
-Gosh Rayn Milles-

~~Leeftijd en land~~:
-Ash..- 16 jaar "19/05/1996" pure Engels afkomstig en leeft er ook!
-Avril...- 16 jaar "14/04/11996" Amerikaans afkomstig, leeft sinds haar 6de in Engeland.
-Charlotte...- 15 jaar "16/08/1996" Zuid-Amerikaans afkomstig, heeft Ierse bloed en leeft sinds altijd in Engeland.
De drie meiden gaan samen op school maar niet met Sissi, en Charlotte is de nicht van Tony.

-Tony...- 16 jaar "09/09/1995"afkomstig van Zuid-Amerika , heeft Ierse bloed en leeft sinds zijn 2e in Engeland.
-Kiliann...- 16 jaar "01/09/1996" afkomstig van Australië en Engeland, leeft in Engeland en heeft een "vakantie" huis in Australië.
-Gosh...- 16 jaar "3/06/1996" afkomstig van Frankrijk/België en Engeland, leeft sinds altijd in Engeland en heeft een huis in Frankrijk.
De jongens zitten samen met Sissi op school en kennen de 3 andere meisjes ook.


~Algemeen~
Girls: Ze zijn de populairste van het school en zijn niet bang van het te gebruiken. Charlotte is de gereserveerdste van hun drie net als Sissi. Ze woonde in het zelfde wijk. Avril zat samen met Sissi op school en Charlotte zo een 7 jaar lang sinds de crèche. Ze kennen Ash via de ouders en door hun dans en surf lessen. Ash is de directste van de 4 meiden en is bang voor weinig, ze is heel lief maar kan echt een bitch zijn soms. Avril is zacht en lief en intelligent, ze is ook heel raar en gek maar iedereen heeft haar graag, maar is ook weer jaloers van haar bloedmooie fysiek! Charlotte is gereserveerder maar heel gek, ze lacht en verdedigt veel, ze volgt haar instinct en hart en is ook geadopteerd geweest.

Boys: Ze zijn ook de populairste van hun school, en playen vaak maar zonder echt ver te gaan. Tony is Sissi's beste vriend door zijn grote wijsheid en stommiteiten! Toen Sissi naar Engeland kwam, kwam Tonny ook en zo zijn ze dus heel "close" geworden, ook al beseften ze niets op die leeftijd van hun ontmoeting. Kiliann heeft dans, surf, skate en andere sporten beoefend met Sissi die 3 straten verder woont. Gosh zat met Sissi ook op school en kende Ash en Kiliann ook heel goed. Kiliann is mooi en schattig, hij plaagt veel en weet hoe hij moet reageren in elke situatie, soms arrogant tegenover kritiek van zijn vrienden, hij komt wel is los maar is het schatje van Sissi! Gosh is raar en grappig hij maakt alles altijd gezellig in eender welke situatie en kan het wel met iedereen goed vinden!

Reageer (1)

  • brittktijger

    Het is leuk geschreven, alleen het duurt erg lang voordat het echt verhaal begint!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen