Adeline Venna Moore
dit ben ik ^^^
naam: Adeline Venna Moore (Moore is de achternaam van mijn stiefpa mijn mams achternaam is Duvessa en die van mijn echte vader weet ik niet)
leeftijd: ik ben 17 en jarig op 28 juni dan wordt ik 18
broers / zussen: nou dat is iets aparts ik heb 2 stiefbroers en een tweeling broer
uiterlijk: Ik heb blond haar soms verf ik het bruin. Ik heb ijsblauwe ogen. Ik ben ongeveer 1.73 meter. En kwa postuur ben ik niet te dik en niet te dun al zeg ik het zelf.
persoonlijkheid: Ik ben echt vreselijk gek volgens mijn broers. Ik ben vriendelijk, heb niet snel vooroordelen over vreemden, ben gek op buiten zijn, en ik ben pas open als ik iemand echt vertrouw. Daarbij ben ik wel slecht in mensen vertrouwen maar dat komt door mijn verleden. (vertel ik later over) O en als iemand aan mijn mam vraagt 'hoeveel kinderen heb je?' zegt ze altijd '3 en een half jongens en een half meisje', nou dat vat mijn persoonlijkheid wel samen toch?
extra: Mijn vrienden en familie noemen me ookwel Line. Ik ben geen meisje meisje meer een halve jongen maar wat wil je met 3 broers, en ik heb een geheim dat alleen mijn familie en bff kennen (maar binnenkort jullie ook) en een geheim dat ik aan niemand behalve Kaill heb verteld. Met andere woorden ik heb veel geheimen.
dat was het wel denk ik de rest wordt later duidelijk
Er zijn nog geen reacties.